Niet durfen te testen.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Maan14, 1 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Vandaag mijn Nod. Ik heb eigenlijk altijd een LF van 11/12 dagen En een ei op dag 18/19 ' het handige van tempen dat je het dan altijd weet' afgelopen maand hebben we het even rustig aangedaan. En vanwegen pijn door een operatie bij mij bijna niet gevrijd. Wel goed getimed want wat wel gedaan hebben was rond ei. Nu daal mijn temp eigenlijk altijd dag voor nod en is op nod zelf helemaal laag. Maar Nu dus niet ik heb op 10 dpo met de action early test negatief getest dus ging er vanuit dat niets zou worden deze maand. Nu gaat het toch wel kriebelen. Word altijd snachts ongesteld namelijk en dit is dus niet gebeurd. Sorry voor het Langen verhaal maar moest het gewoon even kwijt.

Heb trouwens totaal geen symptomen en alleen een knallende hoofdpijn.

2. Amch

Amch Fanatiek lid

21 jun 2015
    1.014
    388
    83
    ik had ook 10 dpo negatieve test 11 dpo positief

en ook geen kwaaltjes ja hoofdpijn

3. Amch

Amch Fanatiek lid

21 jun 2015
    1.014
    388
    83
    en ik hoor niet echt positieve verhalen over de action early zou gewoon de gewone test doen of kruitvat

4. Stardust27

Stardust27 Actief lid

7 jan 2015
    462
    91
    28
    Rayonmanager
    In het koude noorden
    Ik zou toch een testje doen hoor! U never know untill u know ;)

5. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik zou denk toch weer even testen.. Spannend!

6. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Ben zo bang om weer teleur gesteld te worden grrr soms 🙄🙄 straks maar eens kijken of er iemand mee kan rijden naar een super markt. Ik mag twee maanden geen auto rijden ivm ICD implantatie. En onze buurtsuper verkoop er geen.

7. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Weer negatief.. :( hopen dat mijn ong snel doorbreek dan kunnen we bellen voor de HSG

8. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Wat rot. :(

Deel Deze Pagina