niet durven testen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door natjuh026, 19 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

ooeeeh zwanger hoor!!!!!

Gefeliciteerd!!!!!

2. natjuh026

natjuh026 Bekend lid

4 jan 2008
    796
    0
    0
    pm
    omg arnhem
    kom net bij de winkel vandaan zijn ze nog dicht
    grrrrr.
    nu moet ik tot half 10 wachten wat duurt dat nog lang zeg

3. Alita

Alita Niet meer actief

aaahhhhh das erg!!!

Snap dat je nog eens wilt testen maar een streepje is een streepje hoor...welke test had je gedaan nu?

4. natjuh026

natjuh026 Bekend lid

4 jan 2008
    796
    0
    0
    pm
    omg arnhem
    had een foto gemaakt van deze test maar je kan niets zien.
    ga zo die andere halen en als die ZWANGER geeft probeer ik de foto erop te zetten

5. Alita

Alita Niet meer actief

mm is het streepje zo licht dan?

6. Alita

Alita Niet meer actief

hoever ben je overtijd dan?

7. natjuh026

natjuh026 Bekend lid

4 jan 2008
    796
    0
    0
    pm
    omg arnhem
    bij een cyclus van 30 dagen nu 6 dagen. Ja maar je kan hem wel zien met het blote oog alleen met me telefoon kan ik er geen foto van maken

8. Alita

Alita Niet meer actief

ah maar als jij m ziet dan is ie er ook he hahaha ben benieuwd straks!!

9. natjuh026

natjuh026 Bekend lid

4 jan 2008
    796
    0
    0
    pm
    omg arnhem
    nou zelfs manlief zei ik iets een +. ik zei wil toch nog een test doen. maar kun je het nog wel een keer doen heb het nu namelijk met ochtendurine gedaan en nu is dat natuurlijk niet meer zo

10. Alita

Alita Niet meer actief

ja in principe is het beter om het met ochtendurine te doen maar als ik jou was ging ik aar ook niet op wachten...

Trouwens kun je geen test gaan kopen in de supermarkt, hier krijg je ze namelijk ook in de supermarkt, hoef je niet zo lang te wachten!!

11. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Haha dat wou ik net zeggen', de supermarkt heeft ze vaak ook gewoon liggen. ik vind dat soms wel veel prettiger! bij de drogist kennen ze me allemaal. maar ik snap je angst heel goed ik mag over een week testen maar durf ook niet zo goed, ik moet vanwege mijn behandeling (clomid) in het ziekenhuis.

Een streep is een streep zei de gyn je lichaam kan dat niet feaken, het komt uit je placenta (hcg) en die heb je niet als je niet zwanger bent. zo is het mij verteld.

Heel veel sterkte met testen strakjes en ik ga heel hard duimen meis, Groetjes Wilma26

12. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    Belgiƫ)
    Oooh wat spannend zeg!
    Alvast een voorzichtige proficiat!
    Laat nog maar iets horen straks, veel succes met de 2de test!

13. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    Hoi Natjuh

Ik kan je angst voor teleurstelling helemaal begrijpen! Maar idd 5 inmiddels 6 dagen is best lang. Ik ben blij dat je inmiddels je test hebt gedaan. Bij die van de kruidvat had ik bij de negatieve test ook een lichte vertikale streep. Een vriendin zei zolang ie tweede lijn er duidelijk staat ben je zwanger. Er zit ook een goedje bij zodat je de test kunt bewaren ;)
    Als tweede test zou ik ook zo'n indicator van CB halen. Dan weet je het iig zeker.
    Proficiat!

Liefs
    Jinne

14. Alita

Alita Niet meer actief

als je een test met gewoon een streepje koopt en er verschijnt een streep is die toch ook goed...en goedkoper!!!

15. Alita

Alita Niet meer actief

trouwens ik heb die van mijn dochter van de kruidvat ook bewaard maar niet dat goedje gebruikt...snapte al niet hoe je dat moest doen eigenlijk..testen zijn nog goed overigens

16. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    Zoals al wordt gezegd het gaat om de hcg in je urine. Ochtend urine is het beste maar als je iig niet te veel of beter niets drinkt dan is je urine waarschijnlijk nog net zo geconcentreerd als vanochtend vroeg.
    Overigens zal het niet zo veel uitmaken aangezien je als 6dagen overtijd bent. CB kun je al ong 4 dagen voor NOD gebruiken en je HCG verdubbeld elke 3 dagen. Nou dan moet je inmiddels toch al wel voldoende aanmaken om zelfs een test s'middags te kunnen doen.

Als je eerste test duidelijk een streep toonde en volgens gebruiksaanwijzing heb gedaan dan is er eigenlijk geen twijfel over mogelijk!
    Ik wacht iig met spanning op je 2e test.

Liefs Jinne

17. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    Ja erg duidelijk is de gebruiksaanwijzing er niet over. Ik dacht dat je het er gewoon overheen moest strooien. Overigens heb ik ook gehoord dat veel testen (weet niet zeker van de kruidvat) na een paar uur zowiezo zwanger aangeven. Daarom wordt er ook de precieze tijd aangegeven waarop het gelezen moet worden, denk ik

Grts
    Jinne

18. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Natjuh, het is bijna half tien, loop je alvast naar de winkel?
    Trouwens gezien het feit dat je al zo lang overtijd bent en je hebt een streepje, denk ik dat ik je gewoon kan feliciteren.
    Dus.........

Gefeliciteerd meid.

19. Alita

Alita Niet meer actief

ja dat zakje staat niks over in de bijsluiter he...
    Mijn testen zie er nog allemaal net zo uit als toen ik net getest had en is toch alweer een tijdje geleden...
    Kruidvat heeft bij mij nog nooit een indroogstreepje gehad..

Oeehh wacht met smart op haar tets alhoewel die natuurlijk net zo positief zal zijn!!! wil ook zo`n positieve test...

20. natjuh026

natjuh026 Bekend lid

4 jan 2008
    796
    0
    0
    pm
    omg arnhem
    nou dames net de clearblue test gedaan en er staat ZWANGER 1-2
    Sta gewoon te trillen op me benen niet normaal meer

wat moet ik nu doen

Deel Deze Pagina