@misnanda: Misschien over 2 dagen weer eens testen Misschien is je HCG nog niet hoog genoeg? Ik duim voor je dat je ongo weg blijft in ieder geval!!!!
Hey Meiden, Iedereen bedankt voor de lieve en opbeurende berichtjes. Ik wacht nu nog een paar dagen af en als ik dan niet ongi ben doe ik weer een testje. Hou jullie op de hoogte. Liefsss
Missnanda, ik heb er een goed gevoel over bij je. En wat je zegt zolang je niet ongi bent is er hoop. Ik ga voor je duimen meis. Liefs Mamaloe
Balen dat de test negatief was... Ook ik zit in dit schuitje, sowieso al een vrij lange cyclus (ong. 5weken) en nu ook over tijd..ik heb besloten dat als ik vrijdag nog geen ongi heb, ik weer een testje doe (heb zaterdag getest, was negatief)
Hey Meiden, Ik ben vanmorgen ongi geworden Dus de 4e ronde in. Nou jah, nieuwe ronde nieuwe kansen. Liefsss
Da's balen Nanda, vol goed moed naar de volgende ronde! Is er al wat meer bekend bij de andere meiden???? Ik zelf wacht nog op m'n ei (ik zit nog achter de bank.......),
Das baalen zeg @missnanda. ik vanmorgen weer getest en weer negatief, maar nog geen ongi. Om gek van te worden. We hebben straks een afspraak bij gyn in het maasstad in rotterdam, die afspraak stond al en is 2mnd geleden gemaakt na intake gesprek daar omdat mij vriend slecht zaad heeft. We horen straks dus de uitslagen van alle testen en wat ze gaan doen..... Dus om het nog extra spannend te maken ben ik overtijd en test ik negatief. ARHHHHHHHHHHH Dus ben erg benieuwd wat de arts gaat zeggen.