Hoi! Ook ik val onder de groep alleenstaand en zwanger. Al vind ik alleenstaand een groot woord... ik heb al 2 kinderen uit een vorige relatie dus ben verre van alleen. Mijn jongens zijn 5 en 7. Ik ben ongepland zwanger geraakt. Slikte de pil maar helaas ging daar iets mis mee Mijn ( nu dus ex) vriend waar ik ruim 1 1/2 jaar een lat relatie mee had zette mij voor de keuze, abortus of beeindiging van de relatie. Zoals jullie begrijpen ( anders was ik hier niet ) heb ik voor het laatste gekozen. Het valt niet mee om alleen zwanger te zijn maar aan de andere kant heb ik al 2 kids dus weet een beetje wat me staat te wachten... Hoop hier het eea met jullie te kunnen delen.
gefeliciteerd met je zwangerschap! en wat een L*L zeg, het is toch ook zijn kind? Hopelijk ben jij er wel blij mee? Ik ben vorig jaar ook zwanger geraakt zonder dat het de bedoeling was, maar ik was wel superblij! Helaas liep het verkeerd af en nu probeer ik zwanger te worden zonder man. Er zijn hier zat mama's die geen man/vriend hebben dus ik hoop dat je je hier je ei kwijt kan! En voor schelden op je ex is ook een topic dus gooi het er maar lekker uit!
join the club. indd het woord alleenstaand vind ik zo'n naar woord/status... je bent NOOIT alleen! ik vind het een dappere en goede keuze.... want waar moest je tussen kiezen? Je eigen kind of een akelige vent. Bravo dat je voor je kindje hebt gekozen! Iemand die je voor zo'n keuze zet ('ik of de baby'), is in mijn ogen al meteen afgekeurd... 'even' abortus plegen is niet zoiets makkelijks als een pak melk halen bij de supermarkt. Gefeliciteerd dus met je zwangerschap... Je weet dat je het kan (leuk is anders)... maar lees anders eens de "positieve topic" in dit forum, waar we met zn allen hier positieve punten hebben opgeschreven over alleen en zwanger zijn en alleenstaande mama zijn, zal je zeker opvrolijken
Moet zeggen dat het je wel goed doet, al die positieve reacties hier op het forum. Ik begrijp mijn ex vriend ook niet hoor. Hij heeft al 2 meiden uit een vorig huwelijk waar hij fulltime voor zorgt. Zijn ex ziet de kinderen om de week het weekend. Hij gaat er altijd zo prat op dat HIJ voor zijn kinderen zorgt. Zo'n geweldige alleenstaande vader! Ja, en nu krijgt hij een kind van een andere vrouw en omdat hij daar niet fulltime voor kan zorgen wil hij er maar helemaal niks mee te maken hebben. En dat terwijl hij altijd van de daken schreeuwt dat HIJ er alles aan doet dat zijn kinderen contact houden met hun moeder want het is zo belangrijk dat een kind contact heeft met beide ouders. Ja, net hoe het in zijn straatje past, blijkbaar....... Maar goed, hij komt er nog wel achter denk ik zomaar...