Niet echt behoefte aan intimiteit met mijn man, wat nu?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door onzewonders, 8 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ik zou het ook niet met tegen zin gaan doen omdat hij graag wil.
    Hij heeft handen hoor....

Las trouwens Tupp haar reactie en daar ben ik het wel mee eens.
    Zou het ook erg irritant vinden als hij er steeds op terug kwam en dat had ik hem ook gezged ook.

2. Mirjam04

Mirjam04 Bekend lid

2 aug 2011
    660
    113
    43

Niet zo dramatisch doen hoor. Dat is het namelijk niet. We zijn al 12 jaar samen dus weten echt wel wat we aan elkaar hebben. Maar goed, het onderwerp wordt verdraaid nu. En ja, ik vind het wel sneu voor mijn man. Mag ik dat niet vinden dan???

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Vindt je man het ook sneu voor jou dat je geen alcohol mag drinken? Vind ik een beetje dezelfde orde van grote. Het hoort er nou eenmaal bij

4. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Nou ja zoals je kunt lezen hebben veel zwangere vrouwen dit en vinden veel vrouwen het ook vervelend voor hun man, maar zoals al gezegd is het hoort er een beetje bij. Je moet maar denken het gaat ook weer over de vraag is alleen wanneer.

Xxx joyce

5. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    tandartsassistente/preventieassistente
    noord-brabant
    ik heb het ook meid!
    totaal geen zin in sex en als we het dan toch doen omdat vriendlief idd blijft zeuren dan is het voor mij geeneens lekker, ik kan er gewoon niet van genieten en het voelt gewoon heel anders dan eerst!

6. Mirjam04

Mirjam04 Bekend lid

2 aug 2011
    660
    113
    43

Ach ieder zijn mening daarover toch? Maar ik deel hem niet met jou.

7. sydneys

sydneys Niet meer actief

hier ook zo goed als geen behoefte, echt raar, dacht dat het met 24weken wel over zou zijn.
    ik heb wel een geduldige vriend dus,... mn vriend zegt ook dat het anders aanvoelt vanbinnen haha, vinden jullie vrienden dat ook? zelf vind ik het ook anders aanvoelen

Deel Deze Pagina