Niet echt duidelijk, maar wel positief ????

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by kweb, Oct 4, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kweb

kweb Fanatiek lid

Oct 14, 2008
    2,010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Hallo dames,

Ik ben al heel wat maandjes bezig met ovulatietestjes en heb nu voor het eerst die van babyboom geprobeerd. Ik heb netjes 2 uur van te voren niet gedronken en geplast, maar ze worden gewoon niet duidelijk. Zelfs de controlestreep is niet heel duidelijk. Willen jullie even met me meekijken. Ik denk zelf dat deze wel positief zijn, want hoe licht de controlestreep ook is, de teststreep is in mijn ogen dezelfde kleur. De testjes zijn van gisteren en vandaag (2x daags getest om 11.00 uur en om 17.30)

Bedankt alvast.

http://i761.photobucket.com/albums/xx255/mibjanssen/Testjes.jpg

2. margreet78

margreet78 Bekend lid

Mar 14, 2008
    882
    0
    0
    Ik heb deze ook gebruikt, ze zijn positief hoor!
    Misschien moet je ze wel net ietsje langer in de urine houden? Doe gewoon eens een aantal seconden langer. Het lijkt nl net alsof ze niet genoeg doorlopen (zowel controle als test)

3. kweb

kweb Fanatiek lid

Oct 14, 2008
    2,010
    0
    0
    Nieuwegein
    Hoi Margreet,

Bedankt voor je reactie.
    Ja nog langer, zou je denken? Ik hou ze zo`n 10 sec in de urine, maar proberen kan geen kwaad natuurlijk.

Ik dacht zelf al dat ik op zondag een posi test had, dus zijn al vanaf zondag aan het klussen dagelijks. Ach nouja, kan het daar in elk geval niet aan liggen.

Na 3 jaar zou het toch eens leuk zijn als het lukt :)

4. margreet78

margreet78 Bekend lid

Mar 14, 2008
    882
    0
    0
    Oh meid, 3 jaar... Heftig! Ja, dat zou zeker leuk zijn.
    Ik weet niet of het helpt hoor, langer erin houden. Het lijken ook haast wel een soort "misdrukken" te zijn omdat 'ie zo ongelijk doorloopt.

Overigens, ik hoef jou na 3 jaar natuurlijk niets meer te vertellen, maar ik kwam er door de combi van ovutesten en tempen achter dat ik mijn ei soms al op de eerste dag van positieve ovutesten had, terwijl ik dan wel 3 of 4 dagen positieve testen had. Als je dan pas begint op de eerste dag van je positieve test ben je misschien al aan de late kant. Misschien iets om in je achterhoofd te houden?

Succes, en ook sterkte met wachten.

5. kweb

kweb Fanatiek lid

Oct 14, 2008
    2,010
    0
    0
    Nieuwegein
    #5 kweb, Oct 5, 2011
    Last edited: Oct 5, 2011
    Hoi Margreet,

Ik denk dat je gelijk had. Heb het testje nu 20 sec in de urine gehouden en kreeg idd duidelijkere strepen, maar volgens mij is deze nu negatief. Nog wel duidelijk te zien maar lichter dan de controlestreep.

Van het tempen kon ik deze maand niet wijs worden. Ik heb altijd voor ei zo`n 36.5/36.6 en na ei gaat deze stijgen naar de 36.7 tot ongeveer 37.0/37.1. Maar nu was het de hele week voor ei 36.7, zondag niet getempt en maandag 36.8, dinsdag 36.9 en vanmorgen 37.0. Maar wel goed geklust: vorige week woensdag, afgelopen zondag, maandag en dinsdag....dus zou goed moeten zijn

Share This Page