Hoi Meiden, Ik dacht dat er bij mij helemaal geen donkere streep meer zou komen, maar die is er nu wel. Ik had vanmorgen 1 keer getest met urine om 8uur. Puur om te kijken wat de test zou doen, maar die gaf een hele lichtes streep. Daarna verder niets gedronken of gegeten of iets, en net om 9 uur moest ik plassen, deed een test en die streep is nu wel donker. Hij is niet donkerder dan de controlestreep, maar wat denken jullie? Klussen of????? Toevallig konden we 2 dagen geen sex hebben, omdat we te druk waren, maar als manlief straks wakker is, gaan we zowieso even klussen, dus waarschijnlijk beter zaad, en ei in aantocht. Toch? (Ohja, en ja ik heb 2 zw testen gedaan, uit nieuwschierigheid, maar natuurlijk zo wit als de lucht.)
Hier nog even goed van dichtbij. Die is toch zeker positief he. Kan niet wachtenn tot me mannetje wakker word.. pfff
ik zou even reageren op je berichtje ik weet niet of je die test als betrouwbaar kan zien daar je het met ochtend urine hebt gedaan. ik zou vanavond nog een keer testen want ik denk dat je eisprong er wel zit aan te komen ( tevens was er bij mij met die testen als hij er zo uit zag dat hij volgende dag postief was) dan nog even een klein puntje van aandacht zie het bij zoveel meiden je test steeds op verschillende tijden probeer op standaart tijden te testen dus bv altijd om 16 .00 zodat je weet dat er geen kans bestaat dat je lh piek mist .
Hoihoi, Die positieve test is gedaan zonder ochtend urine. Meestal test ik elke dag smorgens rond 10 uur en houd ik die ook aan. Ik had eerst om 8 uur getest puur uit nieuwschierigheid, maar ik had verder nix gedronken en om 9 ur moest ik plassen (dus geen ochtendurine) en toen gaf hij die knaltest aan. normaal word ik rond half 9 wakker, ga ik plassen en dan eet en drink ik wat en rond 10 uur doe ik dan een test. Maar nu had ik helemaal niks gedronken en toen gaf hij deze test aan. Via mijn banner ben ik ook vandaag het meest vruchtbaar, dus klussen kan zowieso geen kwaad Maar ik houd het in mn achterhoofd dat ik op dezelfde tijdstippen moet gaan testen. Bedankt!
ja en ik testen altijd 2 keer als mijn vruchtbare tijd er aan kwam en testen ook nog even door om te kijken wat er gebeurde zo wist ik wanneer hij gesprongen was
LH wordt in de ochtend aangemaakt, dus als je een betrouwbare test wilt doen, kan dit het beste in de middag. In de loop van de dag komt het in je urine. Mijn knaltesten waren daarom meestal einde middag of in de avond. Dat is mijn advies En ik denk ook dat je eisprong er binnenkort aankomt gezien je testjes!
Hoi meiden, net om 8 uur nog even een ovutest gedaan en echt vet positief. Dus voor mij het moment om nu te gaan klussen
Je mag dat zeker doen! Zou zelfs nog ietsje langer doorgaan, de 24 tot 48 uur eisprong is een gemiddelde, hij kan soms ietsje later komen. (zelfs ook eerder).
ik vind dat die nog iets donkerder kan.. is dat inmiddels gebeurd? bij mij zijn ze altijd zo 1 of 2 dagen voordat die knalt.. in elk geval veel klusplezier!