Bij mij begon het ook met 6 weken al, kreeg toen mijn eigen broeken niet meer dicht maar mij zeiden ze steeds dat het een darmenbuik was die vanzelf weg zou gaan en dan zou ik rond de 16 weken wel eens wat van een zwangerschapsbuik krijgen, nou mooi niet dus Ben 13w4d en al behoorlijk rond.
Haha ja helemaal! De meesten denken dat ik zo'n doorsnee typetje ben, een erge rustige vrouw aan de hand van mijn topics maar dat is toch niet zo
Ik ben wel een beetje gegroeid maar ik loop nog steeds in mijn normale broeken. Ik zie er eigenlijk meer uit alsof ik iets te veel gegeten heb haha. Ik heb verder een normaal gewicht en van shirts een s of m.
Wauwie, ik kon pas met een week of 30 de buikband gaan dragen. Met 20 weken begonnen mensen wel te kijken, pas met 26 weken durfden ze te vragen of ik zwanger was. De eerste 15 weken kon ik ook nog mijn gewone broeken aan. En dit ook bij de tweede.. Ben Jaloers
Dat lijkt me ook niet leuk dat je alleen de laatste weken een echt buikje hebt Nou ik moet zeggen dat ik er niet goed van wordt dat iedereen vraagt of ik soms een tweeling of meerling krijg, ik weet dat ik een behoorlijke buik heb voor nog geen 14 weken maar steeds dezelfde vraag wordt echt irritant Ik ga nog een buikband zelf maken met de tekst erop dat het er maar 1tje is als dat zo doorgaat
Echo was super! Dank je!! Alles ziet er goed uit, het hartje klopt en we mochten zelfs al even luisteren!! Ben 2 daagjes terug gezet, maar dat is niet erg! (banner nog niet verandert) Over 3 weekjes mogen we weer! Ben dan 9 weken, kan nu al niet wachten! Inderdaad naar de h&m geweest, maar in Belgiƫ, daar zal die actie wel niet zijn denk ik.. Moest gewoon de volle prijs betalen..