Vertel me dan eens wie allemaal. Wie heeft t dan allemaal over bouwsteentjes? Misschien heb ik iets over t hoofd gezien.
Het was een tip omdat er een actief topic is op dit forum over Tinder. Niet bedoelt als zijnde: dat is de enige manier waarop je een man vindt.
Ja nou denk je dat ik dat zelf niet kan bedenken. Ik kan ook wel als tip geven hoe men hier asn n vruchtbare man komt maar daar zit men ook niet op te wachten.
Ik ken meerdere (serieus!) vrouwen die via Tinder een partner vonden die helemaal dezelfde wens had, stuk voor stuk succesverhalen. Dus juist een goed advies!
Ik ga hard en eerlijk zijn Doe er mee wat je wilt Je komt op mij over als een ontzettend egoïstisch persoon die geen tegenspraak duldt en elk advies direct weg mept. Je wilt niet geholpen worden je wilt rellen. En dat kan hoor maar sorry 41 jaar en dat gedrag. Ik ken kinderen van 5 met meer empathie. Omdat dat ik niemand iets niet gun wat ze graag willen, gun ik je nog steeds die vent en dat kind maar ik mag hopen dat die je wat manieren bij brengt want dat is de afgelopen 41 jaar niet gelukt helaas. Sorry not sorry
Inderdaad Lisa ja, dat is 1 iemand die dat 1x zo genoemd heeft en heel netjes heeft uitgelegd waarom dat zo voor haar voelt. Neerbuigend kan ik dat niet noemen hoor. En waarom kwetst t je? Je gaat t toch niet via een donor doen, want dat vindt je niks, dus dan hoef je je toch niet gekwetst te voelen? Naar de rest hoef je niet te zoeken, want die zijn er gewoon niet. Kan je ook eerlijk zeggen, want dat weet je zelf heel goed.
Ok een tip voor vrouwen die een kind willen maar in een relatie zitten maar niet samen met de man een kind kunnen krijgen. Ga op TINDER kijk of deze man al kids heeft dan is hij vruchtbaar. Goede tip dat tinder. H Jou ook niet he
Dat is onzin. Die zitten er zeker tussen, ook vrouwen die zo denken, maar óók mensen die heel serieus op zoek zijn naar een relatie.
En wat voor mensen voor wie dat niet zo voelt? Kijk toch eens uit met n eicel of een zaadcel een klein bouwsteentje te noenen