Wtf? Jij verwijt mensen vanalles maar je bent zelf gewoon ronduit onsympathiek en gemeen. Kijk eens in die spiegel joh...
En bovendien bestaat anoniem donorschap niet meer dus dat lullige bouwsteentje mag gewoon na 16 jaar een band met het kind opbouwen hoor.
Kan maar hoeft voor mij niet. Ik kan dat soort dingen heus wel zelf bedenken hoor en dan afwegen of ik dat wel wil.
Wat verwacht je hier dan? Je vraagt om gehoord te worden, mensen hier doen daar echt hun stinkende best voor - hebben daarin veeeel meer geduld dan ik zou hebben - en jij kat alles af, oordeelt over anderen, niks is goed. Wat wil je? Waarom post je hier? Wat zoek je? Wil je een monoloog ophangen en dat iedereen post ‘oh meid ja, wat erg voor je!’ en meer niet? Of wil je dat mensen proberen vanuit hun kaders met je mee te denken en je tips en adviezen geven?
@Beheer het was leuk maar mag deze bekrompen persoon alsjeblieft verwijderd worden. Het gaat van kwaad tot erger.
Ik zeg toch ook niet tegen een vrouw die geen kinderen met haar man kan krijgen jih ga lekker op tinder daar zitten zat vruchtbare mannen
Nee niks is jouw manier, behalve anderen afkatten en je eigen mening 100x herhalen. Jij hebt nu een wens en daarin loop je ergens vast, want je zit er mee en vraagt om gehoord te worden. Maar je accepteert geen enkel luisterend oor. Wil je enkel zwelgen in zelfmedelijden? Of wil je er wat mee dóen?
Want dat is natuurlijk hetzelfde als zeggen dat je eens op tinder zou kunnen kijken om een eventuele leuke man te ontmoeten. Je hebt wederom, helemaal gelijk!