Ik schrijf hier voornamelijk mee vanwege mijn zwangerschap maar ik heb ook wel eens topics geopend voor advies, om van me af te schrijven of om gewoon eens een potje te lachen. Weet nog steeds niet wat jij zoekt.
Moet je dat als nieuw lid perse definieren waarvoor je komt. Ik heb even gezocht masr zie het nergens staan
Ik zoek in dit topic een ingang bij jou waardoor je misschien gelukkiger kan worden, je klinkt nu zo vol felheid, slaat volledig dicht bij goede adviezen, wordt heel defensief en aanvallend. Maar ik zoek naar iets onmogelijks geloof ik.
Die kunnen dan toch zelf daar op reageren? Dat hoef jij dan toch niet te doen? Jij wilt t met je eigen eicel en een zaadcel van een man waar je een relatie mee hebt. Prima. Een ander heeft een zaad of eicel nodig van een ander en heeft daar een bepaalde benaming voor. Ook goed. Hoef je toch niet zo hysterisch over te doen??
Nee hoor, maar dan hoef je ook niet verbaasd te zijn dat je niet de reacties krijgt die je wil. Maar aan je reacties te zien, weet ik wel waar je naar op zoek bent en krijg je precies wat je wil.