Als ik gedronken heb dan ben ik één en al flirt terwijl ik normaal dit soort dingen wel voor me houd. Gisteren hadden wij een feestje en daar was de man die alle mannen overbodig maakt. 21 jaar ouder dan ik maar zeer smakelijk Ik weet dat hij precies hetzelfde denkt over mij als ik over hem. Ik zou nooit vreemdgaan mijn relatie is vele malen belangrijker dan 1 of meerdere malen seks plus het motto het begin van bezit is het eind van vermaak. Maar toch pfieiwww ik krijg het zo warm van die man. Hebben jullie een zwak voor een andere man?
Ja blijf altijd een zwak houden voor een bepaalde ex. Zo erg dat ik begin te stotteren als ik hem zie. Gelukkig zie ik hem vrijwel nooit, dus die zwak zit in een heel donker hoekje gepropt.
ja hoor, maar niet op sexueel gebied. Ik heb een zwak voor een neef van mij. We zien elkaar bijna nooit, alleen op verjaardagen, bruiloften etc daarbuiten dus niet, maar als we elkaar zien zitten we altijd bij elkaar, dansen we met elkaar en zitten we gezellig te kletsen, een wildvreemde zou volgens mij denken dat wij een stelletje zijn hahaha Mijn man en zijn vrouw maakt het niets uit, die weten dat wij "dat" met elkaar hebben en meer niet
Yep en dat weet manlief ook. Maar hij weet dat hij de ware voor mij is, en ik hou zielsveel van mijn man dus ik zal hem nooit verlaten voor een ander. Ik heb nooit een relatie met die ander gehad en zou dat ook niet willen maar hij is gewoon super lief.
Jawel, maar net als Mambri, niet op seksueel gebied. Ook niet op romantisch gebied, maar ik voel me met sommige mensen gewoon heel sterk verbonden en die wil ik dan heel graag zien en spreken. Verbonden op een niveau dat vriendschap wel overstijgt, ik weet niet hoe k het noemen moet.
Oh god ja knikkende knieën en kraamverband nodig zo ongeveer oef ml weet t en plaagt me er vaak mee. Flirten en teasen is heerlijk maar ik zou nooit verder gaan.
Herkenbaar, ook al zie ik mijn neef een jaar niet, zet ons bij elkaar en het voelt gewoon weer vertrouwd. Nu ken ik hem natuurlijk al mijn hele leven (hij is 2 jaar ouder) maar ik heb meerdere neven en nichten en daar heb ik dat niet mee. En ook al zag ik hem als kind wekelijks, toen ging hij met mijn broers om, niet met mij, dat is pas gekomen toen we beiden volwassen waren.
Ja op zich wel, maar niet per sé sexueel.. hij is 20 jaar ouder en een hele aantrekkelijke vent maar ik zou nooit met hem het bed in duiken ofzo hij heeft gewoon iets! Ik kan supergoed met hem praten.
Ja Ik weet dat het sinds kort wederzijds is maar we doen er niks mee. We zijn beiden getrouwd en het gaat niet verder dan wat flirten
Ja, en dat was wederzijds maar er is nóoit iets gebeurd. Gekozen voor mijn huidige partner en de andere man is uit mijn leven, ik kan op geen enkele manier contact met hem krijgen als ik dat al zou willen. Heb absoluut de juiste keus gemaakt.
Oh jawel hoor... Ik ben echt een flirt en er is een 'ex' waarbij ik nog steeds wegsmelt als ik hem zie. Als ik weet dat ik hem weer ga zien dan ben ik al weken van slag Gelukkig zie ik hem maar hooguit 1x per jaar.
Nope.. Vroeger wel en bij m'n ex werd ik echt nog warm van die jongen maar nu ik deze man heb, niks noppes nada
Ja en hij Charlie Hunnam. Alleen gek genoeg zien we elkaar eigenlijk nooit Maar even zonder gekkigheid. Nee ik heb dat niet. Kan mij wel voorstellen dat je zo iemand in je omgeving hebt.