hallo normaal als ik ongestelt moet worden dan heb ik pijn in me buik nu niet alleen een beetje bruine afscheiding wat kan dat zijn wie heeft hier ervaring mee en weet wat dat is laat het me dan even weten groetjes angelique
Bruinverlies is oud bloed en begint meestal voordat je ongi moet worden. Hoe zit je in je cyclus? Moet je ook ongi worden?
me laatste menstruatie is gestopt op 14 okt dus dacht dat ik dan de 11 ongestelt moest worden zonder de pil te nemen raak ik soms in de war wanneer ik het weer moet worden
nee ben niet zo lang bezig maar was van me eerste kindje ook binnen twee maanden zwanger bij iedereen is dat anders hoe lang kan zo innesteling duren waar kan je daar meer over lezen
Het zou een innesteling kunnen zijn idd De 28e oktober had je toch je eisprong? Dan kun je 14 dagen na die laatste posi test testen, dus idd 11 november
waar kan je op dit forum meer vinden over innesteling waar moet ik dan onder zoeken op het forum groetjes
Ik heb ook vaak zon menstruatie gehad, ik had toen geen (goede) eisprong gehad. Hoop voor je dat het een innesteling is!
Geen idee, ik heb nu voor het eerst gehad deze cyclus (na het vrijen) 7 dpo. Paar druppels er verder niks. Soms heb ik het 2 dagen voor mij nod en dan wordt ik uiteindelijk ongi. Hier links in het menu onder mailbox staat zoeken. Dat is de zoekfuntie van de site (let wel, klik op zwangerschaspagina, hij staat standaard op google)
Hoeft niet. Het kan ook zijn dat je lf korter is. Dat is nu dus bij mij het geval. Het kan een innesteling zijn, maar ga er niet te veel van uit. Ik heb het ook al een paar keer gehad zonder resultaat. Hoe was het bij je eerste zwangerschap Angelique?
ik ben nu gewoon ongi geworden maar nu wle erger dan als ik de pil slik ben ook eerder ongi geworden de 6 nov normaal pas 11 nov wat houdt het is als je eerder ongestelt word hoe zit dat met je cyclus ik ga nu naar de 2 ronde bij de eerste was ik gestopt met de pil en de volgende maand al zwanger maar was toen ervoor wel ongestelt geworden
Dat hebben veel vrouwen dat je dan erger ongi word, had ik zelf ook. En dat je eerder ongi bet geworden betekend niks volgens mij, gewoon je cyclus dagen tellen en de langste aanhouden voor ronde2.