Menstruatiepijn?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Majel24, 11 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Majel24

    Majel24 Fanatiek lid

    21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Sinds 2 of 3 dagen heb ik last van een soort menstruatiepijn. Echt helemaal onder in mijn buik net boven schaambot ( of hoe dat dan ook genoemd word).
    Dit is eigenlijk aan het eind van mijn nachtdienst begonnen. Heb het dus behoorlijk druk gehad. Net met stofzuigen werd het erger. Het is geen mega pijn maar voelt toch ongemakkelijk. Het komt en gaat. Als het weg is voelt m'n onderbuik nog wel wat gevoelig.
    Zijn dit gewoon banden en hebben meer dames dit of is het verstandig om toch even de vk te bellen?
    Help!
     
  2. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Klinkt mij inderdaad als bandenpijn! Even lekker rustig aan doen! ;)
    Als je het zelf niet vertrouwt, gewoon ALTIJD je VK bellen!
     
  3. maja82

    maja82 VIP lid

    30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Lijkt mij heel normaal! Helemaal als je het druk hebt gehad. Bij het schaambot heeft ook met banden te maken, ik heb daar zelf ook veel last en m'n vk vond dat heel normaal en ik moest goed naar m'n lichaam luisteren. Dus gaat het erg zeer doen, rustig aan! ;)
     
  4. Majel24

    Majel24 Fanatiek lid

    21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Dat was ook exact wat ik nu aan het doen was. Lekker rustig aan. Toch ga ik bij elk pijntje altijd weer twijfelen. Heb eerlijk gezegt ook geen idee waar die banden allemaal lopen. ook vind ik het vervelend om de vk op zaterdag te moeten bellen alleen omdat ik zo onzeker ben.
    Als ik maar weet dat ik niet de enige ben stelt me dat al gerust.
     
  5. sanneke

    sanneke VIP lid

    3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    klinkt mij ook als bandenpijn. Even lekker rustig aandoen en proberen goed te slapen.

    Als het maandag nog zo is, zou ik ff contact opnemen met de VK
     

Deel Deze Pagina