Niet eens met advies bedrijfsarts

Discussie in 'De lounge' gestart door iMoeder, 20 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deliana

Deliana Niet meer actief

Ik zou sowieso de bedrijfsarts nog een keer bellen en je adviseren echt je rust te nemen....

Ik heb me laten pushen om snel weer aan de slag te gaan en dat was (achteraf natuurlijk) alles behalve "handig". Ik heb geen grote terugslag gehad maar het heeft echt heel erg lang geduurd voordat ik me weer een beetje mezelf voelde....

Heel veel sterkte...

2. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.866
    3.501
    113
    Ik zit nu 7 weken thuis. Ben 2 keer bij de ba geweest. Mijn leidinggevende was aan het pushen. Moest elke week langskomen op kantoor ed. Bij de vorige afspraak met de ba kon ik nog geen 5 woorden zeggen zonder te huilen. Ik heb emotioneel belastend werk. ik trok het niet meer. Kan begin jan terecht bij de psycholoog voor de behandeling. intake is al geweest. Moet eind jan terug naar de ba. ik vraag me af of ik überhaupt nog geschikt ben voor mijn huidige functie.

3. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.725
    628
    113
    Een tip; neem iemand mee.
    Mijn man heeft een behoorlijke burnout gehad en kon dingen moeilijk onder woorden brengen waardoor de situatie onderschat werd. Ik deed dat dus voor hem en met hem. Hij is ruim een half jaar thuis geweest voor hij weer langzaam ging opbouwen. En dit begon met koffie drinken en daarna pas twee keer een uurtje ofzo. Hij is gelukkig volledig terug nu in eigen functie maar alles bij elkaar heeft het twee jaar geduurd.

4. Casara

Casara Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.271
    417
    83
    Bij mij heeft herstel van burn-out bijna een jaar geduurd. Na maand of 5 ben ik gaan reïntegreren, toen na periode werken weer terug gezet door arts. Uiteindelijk na 49 weken weer terug aan t werk in oude uren en functie.
    Ik vind 3 weken heel kort! Toen was ik zo aan het herstellen.

5. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.282
    6.195
    113
    Ik ben na 6 weken weer gestart met koffiedrinken op het werk. 3 weken later ging dit naar 3x 2 uur aanwezig zijn. Hier vonden ze het belangrijk dat ik wel weer z.s.m. op mijn daadwerkelijke uren zat (20) dan dat ik mijn taken uitvoerde. Ik heb bijv clientgebonden werk pas gedaan toen ik al op 16 uur zat. Dus dat werd veel langzamer opgebouwd. Uiteindelijk heeft het een maand of 7 geduurd voordat ik weer volledig terug was.
    Laat je in ieder geval niet opjagen, hier voelde elke stap die ik zette goed, en had ik 'teveel' gedaan, werd er ook totaal niet moeilijk gedaan over een stapje terug de week erna.
    Succes en sterkte!

6. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Dankjewel meiden. Ik heb gisteren mijn manager gesproken en aangegeven dat ik het niet ga doen en waarom. Ze heeft aangegeven dat we er in januari verder naar kijken. Ik weet niet of ik voordien dan nog terug moet naar de bedrijfsarts. Maar dat zien we dan wel weer.

Deel Deze Pagina