Wij hebben bij de aanschaf van onze nieuwe ketel 3 kado kaarten gekregen van de mediamarkt. Nu hebben we hiervoor een spelcomputer gekocht voor de kids en voor ons zelf een tablet. Nu zagen we net bij de speelgoedwinkel dat daar de spelcomputer in de aanbieding is ook nog eens met een leuker spel. Nu willen we die van de mediamarkt terug brengen. Alleen vraag ik me af krijgen we danhet geld weer op een cadeaukaart of krijgen we het contant? Anders ga ik namelijk bij de mediamarkt voor een 2de stofzuiger als we het weer op de cadeaukaart krijgen en haal ik alsnog de spelcomputer voor de kids bij de speelgoedwinkel.
Het gekke is dat ik er niks over terug kan vinden. Tenminste niet op de site. En ach anders pech dan doen ze het maar hier mee en sparen ze maar voor een ander spelletje als ze het dan nog een leuk spel vinden ( is alvast een sint kado)
Media markt geeft contant terug. Hebben wij ook eens gehad meen bij media markt. was saturn of media markt maar zijn zelfde soort bedrijf zelfde regels
Je krijgt geld terug of gewoon weer een kaart die onbeperkt geldig is. Een termijn aan cadeaubonnen mag niet meer.. Even bellen en je weet het!