Niet eens met schema CB! (7,5 mnd)

Discussion in 'Voeding' started by Fem, Jun 30, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,157
    0
    0
    Twente
    wat een apart cb...zo zijn ze hier gelukkig niet
    gewoon doen waar jij je goed bij voelt hoor

2. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

May 12, 2007
    1,108
    0
    0
    Hier vandaag tegen verwachting wederom een positief bezoekje aan het CB. Geen gemekker over flessen minderen of weet ik wat al niet meer.

3. augustus

augustus Niet meer actief

Hi Linda. Jinx,

Vermoeiend he die lui van het CB.
    Heb het zo met ze gehad.
    De laatste keer flink mijn hart gelucht en besloten niet meer te gaan. Veel ouders zijn niet te spreken over het CB hier. Ik laat Rosalie chekken bij de kinderarts of huisarts. We gaan alleen nog voor de prikken...

4. Kimos

Kimos Actief lid

Aug 13, 2007
    475
    0
    0
    Groningen
    Wat is toch met die CB's? Het is toch eigenlijk te achterlijk dat er zoveeeel gezinnetjes zijn die ontevreden zijn over de ' adviezen' die ze krijgen! Wij vinden het,na veel geouwehoer daar, ook 2 x niks. Gaan er alleen heen om haar te laten wegen en meten en voor de rest laat ze het bekijken.

5. Pendrag

Pendrag VIP lid

Jul 26, 2006
    6,458
    1
    0
    Waarom dan wel wegen en meten? Dat vind ik juist weer onzin. Wij gaan alleen nog maar voor de prikken. Ons CB is trouwens prima! Nooit rare adviezen oid gehad. Maar ik vind het gewoon zonde van mn tijd.

6. Kimos

Kimos Actief lid

Aug 13, 2007
    475
    0
    0
    Groningen
    omdat wij wel nieuwsgierig zijn in hoe ze het doet op de manier zoals wij zelf alles doen. Zonder al die 'adviezen' van die lui.

7. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

May 28, 2007
    3,777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Dit doet me denken aan wat mijn moeder bij mij heeft meegemaakt op het CB (jaaaren terug ;))

Ze werd helemaal de grond ingestampt, omdat ze niet volgens hun schema eten gaf.
    De keren erna heeft ze elke keer gewoon gezegd dat ze zich aan dat schema hield, terwijl ze thuis gewoon op haar eigen manier verder ging.
    En kijk mij is! Ik ben ook groot en sterk geworden! ;)
    Ze kreeg zelf complimenten dat ik zo goed groeide. :(

Lekker doen zoals jij denkt dat je kindje het nodig heeft!
    Ieder kindje is anders, en het CB is er alleen om jou een advies te geven. Ze kunnen je tot niks verplichten!

8. Pendrag

Pendrag VIP lid

Jul 26, 2006
    6,458
    1
    0
    Ok, duidelijk. Ik laat juist niet meten en wegen omdat ik mn gedrag toch niet ga aanpassen. Als Jarissa te lang zou worden, kun je daar nu toch niets aan doen. En te zwaar zie ik zelf ook wel. Tot die tijd pas ik de voeding toch niet aan. Vandaar dat wij het overslaan.

Wel grappig hoe iedereen zo zn eigen argumenten en afwegingen heeft. Maar na het lezen van allerlei verhalen ben ik wel blij met ons CB.

Share This Page