Hallo allemaal!! Ik vraag me af hoe jullie het doen.... ik stelde een naam voor die ik helemaal geweldig vindt, man-lief vond het niks...die vond het te modern. De naam die hij vervolgens voorstelde vond ik op zich een mooie naam maar in combinatie met de achternaam van mijn man klinkt het voor geen meter! Wat doen jullie in zo' n geval....de namen laten gaan en nieuwe namen bedenken? Een naam bedenken aat bij ons niet echt makkelijk worden ben ik bang
Bij ons is een jongensnaam ook echt een drama! Gewoon samen door blijven zoeken tot er één tussen zit die jullie allebei mooi vinden. En rehelmatig voor en achternaam samen zeggen, misschien dat je het dan.over een tijdje wel vindt klinken!
Gewoon door blijven zoeken deden mijn man en ik ook. Hij wilde nu een naam die ik absoluut niet wil en ik wil een naam die hij absoluut niet wil dus verder gaan zoeken en nu hebben we DE naam haha. Onze eerste dochter had een naam tot 34 weken en toen zijn we verandert dus het zegt niks
Tjah, wij (ik..) zijn door blijven zoeken. Ik kon wel leven met de naam die mijn man had bedacht, maar hij totaal niet met mijn naam. Dus de naam van mijn man hadden we achter de hand. Maar uiteindelijk hadden we met 36 weken de naam gevonden. Dus ik zou blijven zoeken!