@pandora maar als je een paar woorden opzoekt is het engels dan nog een drempel? Ik gebruik ook FF, erg handig en ik zou denken dat het vrij simpel is. Al is dat misschien weer te makkelijk gezegd.
Ik gebruik FF en eigenlijk vind ik dat er geen enkele ander app is die eraan kan tippen. Al die apps gaan van gemiddeldes uit en als ik iets geleerd heb, is dat er geen gemiddeldes zijn. Dan zat ik nog steeds te klooien rond dag 14, terwijl mijn eisprong altijd later is. FF gaat uit van jouw gegevens. De eerste maand een gok en daarna wordt hets teeds nauwkeuriger, omdat je steeds meer gegevens hebt van jouzelf.
Voel me nou echt een muts Dus als jullie me dan even mee een beetje wegwijs willen maken Is ook voor t eerst dat ik ga temperaturen
In de app. Als je op een dag klikt (plaatje) kun je je temp invullen onder 'basic data' (plaatje). Je moet vervolgens op de knop 'Calender' klikken of op de groene pijltjes dan worden je gegevens opgeslagen. Dan zou er toch iets in je grafiek moeten komen staan. Zeg maar of het lukt. Zal proberen je te helpen
Ik had de laatste paar dagen dat de app gewoon niet (meer) werkte. Ik heb hem verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Toen deed hij het weer. Misschien dat dat helpt? (tip)
@pandore. Ik weet niet hoe het zit als je alleen de app gebruikt, want ik had eerder een internet account en daarbij moest je je wel registreren. Wsl moet dat bij de app ook, dat heb je wel gedaan? En wat Lappie gedaan heeft kun je nog proberen?
Heb de app er nu ook op gezet, idd eerst geregistreerd. Gebruik ook P tracker Lite, maar daarin geen mooie grafieken. Nu wachten tot mijn menstruatie, dan kan ik ook beginnen! (of eigenlijk hopen op geen menstruatie..)