Ben het zoooo zat! Had gedacht van de tweede wel even wat eerder te bevallen, maar tot nu toe nog niks. Vorig weekend wel voorweeen gehad, maar t blijft maar uit. Van de week is al een collega bevallen die 4 dagen eerder uitgerekend was dan mij en nu vannacht nog een oudklasgenoot ook bevallen, die ook 4 dagen eerder uitgerekend was! Moest gewoon huilen toen ik het hoorde. Zal wel de hormonen zijn, maar wil ook zo graag! Bedankt voor t even klagen
hallo, ik snap je verhaal heel erg goed hier precies het zelfde vorige week een heledag lang voor weeen gehad zelfs die om de 4a5 min kwamen en 1 minuut aanhielden verloskundige gebeld 1 cm ontsluiting ik dacht eindelijk maar smorgens om 6 uur was alles weg!!!! en tot en met vandaag niks meer! ik voel me zo ellendig op het moment dat alles me bijna teveel is!
Wat kun je het zat zijn he, zo op het eind! Hier ook hoor, af en toe last van lichte krampjes, maar nog niets spectaculairs. Ik probeer wel de hele tijd in mijn achterhoofd te houden dat het ook nog 3 weken kan duren, maar elke dag hoop ik eigenlijk dat het begin... Maar ja, alle laatste loodjes wegen het zwaarst, op hiervoor geld dat. Succes meiden, nog heel even!
Gelukkig ben ik dus niet de enige! Moet er ook niet aan denken dat t nog 3 weken kan duren pfffff... Maarja zolang te lekker zit, hebben we niks te zeggen he.
Ja, wij zijn het wachten hier onderhand ook wel zat (zitten precies op de uitgerekende datum). We zeggen het kleintje al dat hij er nu wel eens uit mag komen, maar luisteren, ho maar.
ik ben 3 dagen over de uitgerekende datum heen en vindt het vreselijk! wil zo graag weten wie dat meiske nou is! En ook ben ik die buik zo zat! 2 vriendinnen zijn allebij te vroeg bevallen, zo rond 38 weken! En ik had de bloedprop verloren rond week 37 dus ik dacht: jeej ze komt... mooi niet! anderhalve week terug slijmprop verloren, dus ik weer: jeeej eindelijk! maar je raad het al... geen reactie verder. Dus paar dagen terug vreselijke diaree en mn eerste echte "wee" op het terras tijdens het eten met mn moeder. dus ik in de aanslag met mn spullen... boehoe Heeelemaal niets! Kwil mn mooie meiske vasthouden en knuffelen en kennis maken en de heeeeeele wereld showen hoe mooi ze wel niet is!
Ik ben de vorige keer bij bijna 42 weken bevallen en daar ga ik nu ook van uit. Ik kan me gewoon nog niet voorstellen dat ik al snel beval. Ik ben er pas over een maand klaar voor denk ik
Kan het begrijpen dat jullie het zat zijn de laatste loodjes wegen ook het zwaarst..ik ben nog wel niet overtijd maar ik heb deze zwangerschap ongelooflijk veel last van mijn bekken en wankel echt als een pinguin.. ben het ook meer als zat en ga er maar vanuit zoals de eerste dat deze beeb ook 2 weken te laat komt
ik ben er ook echt zat van en ben pas 38 weken ik hoop echt dat de kleine gewoon snel komt.. maar ja kan er zo weinig aan doen he
Ik herken me in jullie reacties. Thijmen; onze eerste was 9 dagen te vroeg en het lijkt wel alsof mijn geest heeft gezegd dat nr2 dan toch ook wel op tijd zou zijn, maar nee hoor...hier ook alles nog zooooo rustig! Gelukkig voel ik me nog wel erg goed, dus dat maakt het draaglijker, maar we zouden ons wondertje nu toch ook wel graag in de armen willen houden en ook word ik gek van mijn opruimkriebels, hahahaha.... Ben benieuwd, hier ook al veel vriendinnen en kennissen bevallen..maar ja het zal niet blijven zitten! Karin