Vruchtbare vrouw leidt tot rivaliteit mannen

Discussie in 'De lounge' gestart door Angel Eyes, 10 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Vruchtbare vrouw leidt tot rivaliteit mannen
    LONDEN - De rivaliteit onder mannen neemt toe wanneer hun vrouwen op hun vruchtbaarste moment zijn.

Mannen zijn jaloerser op dominante concurrenten wanneer hun vriendin ovuleert, meldde het Britse dagblad The Guardian dinsdag naar aanleiding van een onderzoek van de universiteit van Liverpool.

De resultaten tonen gedrag dat vergelijkbaar is met dat van dieren. „Chimpansees kunnen vreedzaam samenleven, tot de vrouwelijke apen vruchtbaar zijn. Dan worden de mannetjes heuse rivalen”, aldus Rob Buriss, die het onderzoek leidde. Zijn bevindingen bevestigen verder dat de kans dat vrouwen vreemdgaan groter is tijdens hun vruchtbare periode. „Dominante mannen hebben een hoger testosteronniveau en dat betekent goede genen”, zei Buriss.

2. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

En vanochtend hoorde ik ook iets op de radio dat vrouwen sexy gekleed gaan tijdens de eisprong. en meer make up dragen. haha nooit bij stil gestaan.

3. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    moet je wel weten wanneer je je eisprong hebt ;)

en is me eerlijk gezegd nog nooit opgevallen, maar ja ben ik ook geen man natuurlijk

maar make-up gebruik ik al niet en sexy gekleed ging ik ook niet

en toch heb ik 3 kiddies hahaha ken dat dan? ;)

of is dit van de laatste tijd? dan verklaart het een hoop hoe de jeugd er nu bij loopt

want kleren hebben die zo wat niet aan , maar ze hebben toch niet elke dag hun eisprong ?

hmz vreemd artikel :)

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    :)

Het kan zeker zo zijn.
    Ik was rond mijn eisprong ook altijd erg aantrekkelijk aan het doen. Ik voelde me altijd erg fijn en had meer zin in seks.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik dus precies weet en voel wanneer mijn eisprong was( is). Zelfs met de pil leek mijn lichaam die eisprong nog te hebben. Dit was niet zo, maar net als fantoompijn( bij amputatie) simuleerde mijn lichaam dat. Heel gek misschien, maar ik heb er altijd op gelet.

:p wel een grappig artikel

Deel Deze Pagina