Niet eerlijk..

Discussie in 'Miskraam' gestart door Lief, 21 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lief

    Lief Fanatiek lid

    26 sep 2007
    3.366
    873
    113
    Na 19 rondes, volledig door de MMM heen (alles prima), dan toch ineens zwanger in de eerste ronde dat ik de utrogestan mocht uitproberen (kreeg te vroeg bruinverlies elke cyclus).
    2 dagen onwerkelijk, raar en blij. En toen.. toch weer dat gehate bruinverlies. Tijdje tussen hoop en vrees, maar paar dagen terug al lichtere test, en nu vanavond is het streepje weer terug naar vaag.

    En nu.. wat kan ik verwachten? Vandaag was ik al gestopt met de utrogestan (had het sowieso al ver afgebouwd), hoop dat het nu maar gewoon gaat doorzetten heel snel. Maandag gyn even bellen. Gaat dit ook pijn doen of is het gewoon een menstruatie??
    Ik zou vandaag 5 weken en 5 dagen zwanger zijn, maar denk dat het met 5 weken al mis gegaan is (daarna verdwenen symptomen).

    Stom! Maar we staan er verder wel nuchter in, ik voelde het ook al dus kon al aan het idee wennen. Maar ben beetje bang voor wat er nu komt..
     
  2. Flavour

    Flavour Niet meer actief

    Dat is helemaal niet leuk om te lezen, Lief. Wat onzettend rot voor jullie. Het is moeilijk te voorspellen wat je kan verwachten, maar bel de gyn maandag en laat een echo maken.

    Je kunt even afwachten, maar ook cytotec gebruiken. ls je testen lichter worden is de kans wel aanwezig dat de mk vanzelf zal komen.

    Een vmk kan flink pijn doen, maar ook een flinke menstruatie zijn. Ligt er ook even aan wat ze op de echo zien.

    Heel veel sterkte, ik vind het k-u-t voor je.

    Suus
     
  3. Lief

    Lief Fanatiek lid

    26 sep 2007
    3.366
    873
    113
    Wat lief dat jij weer reageert :) Ik ben normaal suuuperlicht ongesteld dus ik zal me maar voorbereiden op wat meer ;)

    En tja waarom zou het anderen overkomen en niet ons. Het is nou eenmaal hoe het is, oneerlijk maar de waarheid.

    Ik ben nooit zo goed met nieuwe dingen (slaag ook vaak voor alles pas in 2 keer) dus daar gaan we dan nu ook maar voor he! En wie weet helpt die utrogestan echt voor de opbouw bm slijmvlies en de innesteling en lukt het de volgende keer met dat superzaad van vriendlief gewoon veel sneller.

    Ik ga zeker de gyn maandag bellen en overleggen voor plan van aanpak. Hoop eigenlijk wel dat het vloeien al gaat beginnen dit weekend zo zonder de utrogestan.
     
  4. Flavour

    Flavour Niet meer actief

    Ja, dat hoop ik ook voor je. Zou zomaar kunnen. Wie weet helpt de Utro dus gewoon! Sterkte, en ik hoop dat je hierna snel weer zwanger bent.

    Suus
     

Deel Deze Pagina