tamer gaat om de dag onder de douche (behalve als hij veel gepoept heeft dan een keertje extra) Ik maak hem eerst nat en dan inzepen met een washandje en zwitsal zeepvrije wasgel en de shampoo en dan weer afspoelen en klaar. En soms doe ik hem in bed als ik meer tijd heb.
Hier alleen met water. Washandje over het gezichtje, armpjes, handjes en poeperd Vigo kan niet tegen die handschoentjes van Zwitsal Vigo gaat 2 a 3 keer per week in bad.
Ze gaat 2, 3x pw in bad de rest wassen met washandje. Doe er zeepvrije wasgel in of badmelk (tegen droge huid)
Ok ik ben dus niet de enige die niet elke dag haar kind in bad doet ik merkte gisteren wel dat ze onder haar oksel een beetje rook, dus misschien ipv alleen water ook wasgel gebruiken. Of bestaan er al baby's deo
I.v.m. eczeem gingen ze maar hooguit eens per week in bad. Verder waste ik ze gewoon met water en een washandje. Die Zwitsaldingen zijn een ramp voor kinderen met eczeem, een keer geprobeerd, rest in de kliko gemikt (die lucht sloeg ook helemaal op mijn longen).
hey,ik gebruik ook de washandjes van zwitsal smorgens voor hij naar de creche gaat. maar kan het geen kwaad als je hun gezichtje ermee wast of voor de oogjes? vind ze ook handig. elke avond gaat hij ook in het badje. badolie gebruik ik niet graag want zijn haartjes worden daar zo vettig van. vind de produkten van zwitsal de beste en ruiken lekker
Volgens Zwitsal kan het ook voor het snoetje ja. Maar goed, ik ben geen Zwitsalfan, teveel allergieen hier in huis. Je hoort toch wel erg vaak dat eczeem minder wordt zodra Zwitsal de deur uitgaat. Ik vond het vroeger (20 jaar geleden of zo) ook beter ruiken dan nu, het ruikt nu sterker en chemischer. Vroeger rook het gewoon lekker naar lievevrouwenbedstro.