Wij hebben een wagen die achter elkaar zit! Maar meer omdat we deze gratis over konden nemen dan dat we echt hebben gekeken wat praktisch is
Hmm ik weet wel van toen mijn broertjes klein waren.. dat ze wagen waarin ze naast elkaar zaten snel weg was omdat je dan gewoon nergens tussendoor past ook supermarkten zijn volslagen onmogelijk aldus mijn moeder die heeft er uiteindeiljk eentje gekocht waarin ze achter elkaar zaten.. en evt. tegenover elkaar niet dat dat echt handig was... maar ze kon in ieder geval weer boodschappen doen
Ben ik ook mee bezig geweest (alvast voor als er een tweede komt) maar alleen al in de supermarkt kan je niet door de poortjes bij de kassa met een "naast elkaar" wagen. Dus ik zou kiezen voor een waar ze achter elkaar zitten!
tegenwoordig zijn de duowagens naast elkaar toch veel smaller? een cm of 77, ze beweren dat je door iedere deur past...?
naast elkaar vind ik voor de kleintjes erg leuk, plus dat je dan vaak zo'n combiwagen kan nemen met slaapbak en wandelwagen. in de praktijk vind ik die dingen onmogelijk. je past nergens langs of tussendoor. hopeloos. ik zou kiezen voor achter elkaar dus.
Mijn kindjes zitten schuin achter/onder elkaar. Onze wagen is even breed en lang als een enkele wagen. Je bent dus nooit te lang of te breed. Echt ideaal!
Als ik er een zou moeten aanschaffen zou ik voor achter elkaar kiezen. Er was laatst hier iemand in een winkel met een duowagen naast elkaar en die blokkeerde echt steeds alle paden! (handig als je er met je enkele wagen langs moet...)
Volgens mij is er ook zo een van Phil & Ted, dat ze onder elkaar zitten. Niet erg gezellig voor de onderste, maar wel praktisch
Lijkt me zo zielig onder de andere te moeten zitten. Als er bij ons een tweede is wil ik er eentje achter elkaar zodat de baby lekker ingeduffeld achterin kan en de peuter, al wereldverkennend, vooraan. Liefs Kitty
Ik zou ook voor die van phil & ted's gaan. Ideaal ding! Helemaal omdat hij ook voor 1 kindje te gebruiken valt
Ik kan ik snel antwoord op geven : NAAST ELKAAR!. Ik heb ook van alles afgewogen en ben blij met deze keuze. Ik heb een X-adventure twinco en pas vrijwel overal door. Hij is erg wendbaar en heb vrijwel nooit problemen. Ook niet bij de poortjes van de supermarkt, want de wagen is evenwijd als een invalidewagen en die moet ook overal door kunnen. Enige probleem wat ik ken is in de periode voor de sinterklaas bij de kruidvat, waar ze alle paden volgebouwd hebben, maar daar kom je met de lengte van achterelkaar ook niet door. Verder is het voor de vrouw fysiek ook veel te zwaar om een wagen achterelkaar te hebben vanwegen het zwaartepunt. Ik heb ondertussen 3 kinderen en soms zitten er 1 in het midden (dus met z'n 3-en er op) en dan kan ik de wagen nogsteeds met 1 hand duwen en sturen. Bovendien is het ook gezelliger voor hun. Dus, nee voor mij geen twijfel: naast elkaar. Spreek desnoods op straat eens iemand met een dergelijke wagen aan.
Ja, ik kan dat bevestigen. Ik heb zo'n wagen en kan makkelijk door alle deuren. Iedereen kijkt daar wel van op, want de wagen oogt breder.
zitten de kids net zo comfortabel qua breedte als in een enkele wagen/achter elkaar? heb bij een babyzaak de duowagen van Kees gezien en nog een paar merken, maar het oogt zo smal, die zittingen. lijkt dat alleen maar zo of is dat ook zo?
Ik heb een wagen met 2 naast elkaar. Wel een oudje, maar ik gebruik hem ook weinig. Voor mij moeten ze altijd een kassa open doen, omdat ze dan die met de brede doorgang niet open hebben (ook niet slim) dus ik zou altijd voor achter elkaar gaan. Ookal hebben ze naast elkaar wel meer plezier... Groetjes.
Mijn zoontje van 4 past er nog gemakkelijk in (nog veel ruimte over in de breedte, maar ik heb wel tengere kinderen), maar wordt alleen een beetje te lang. Ik denk dat dit probleem (lengte) voor alle wagens geldt en een kind van 4 is al behoorlijk oud om in een wagen te zitten. Ik zou het aanraden om de wagens met kinderen te testen. Als er wat gewicht in zit, merk je pas echt wat goed loopt.
Hier ook een Phil&Teds gekocht, nog niet in gebruik want de tweede is nog niet geboren (ben wel aan het aftellen, haha). Was voor ons het handigste, naast elkaar was geen optie; zou dan de bocht uit de lift naar ons huis niet kunnen maken. Achter elkaar heb ik meerdere wagens geprobeerd met de kleine meid voorin, nou dat zou mijn schouders kosten elke keer stoepje op, stoepje af, vond dat erg zwaar bij de meeste wagens. De wagens waarbij het wel makkelijk ging, paste niet in mijn auto, dus die vielen ook af. Het voordeel van de Phil&Teds vind ik ook dat je 'm voor 1 kindje ook kan gebruiken, dus als je eens weggaat met een van de kinderen loop je niet met een halflege wagen!