Niet elke dah klussen is dat erg?

Discussion in 'Zwanger worden' started by annika1984, Apr 13, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. annika1984

annika1984 Actief lid

Apr 9, 2007
    116
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    Hallo allemaal,

Dit is de eerste maand dat ik en mijn vriend proberen zwanger te raken, maar ik werk in de zorg en werk dus onregelmatig. Mijn vriend heeft ook best een drukke baan dus als we in bed liggen dan slapen we soms meteen, en komt het er dus niet altijd van.
    Ik vraag me af of dit meteen mider kans maakt op een zwangerschap?
    we heben wel geprobeerd om tijdens mijn vruchtbare periode om de dag te vrijen ( wat ook niet helemaal gelukt is, soms vrijen we ipv om de dag om de 2 dagen). Ik vind het wel erg vermoeiend hoor om er steeds rekening mee te houden wanneer we moeten vrijden. Voordat mijn vriend en ik zwanger wilde worden vrijden we ook niet zo heel vaak.

Liefs Annika

2. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    1,715
    2
    0
    Amsterdam
    Hoi Annika,

Tijdens de vruchtbare periode klussen verhoogt natuurlijk wel de kans op een zwangerschap maar is toch helaas geen garantie.
    De afgelopen 8 maanden hebben wij op de goede dagen geklust. Ver voor en na mijn eisprong om geen kans te laten gaan.
    Maar geen resultaat tot nu toe.
    Vaak voelde het ook een beetje als een verplicthing en dan zit het niet echt lekker voor je gevoel.
    Je moet gewoon ook het geluk mee hebben.

Ik hoop dat je snel zwanger wordt!

Liefs Vanilia

3. annika1984

annika1984 Actief lid

Apr 9, 2007
    116
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    Hoi vanilia,

Bedankt!
    Het voelt inderdaad soms een beetje als een verplichting ja. Als we dan niet hebben geklusd dan baal ik ook wel een beetje want dan denk ik: misscien hebben we wel een goede kans laten schieten...
    Maar ja ik denk er maar niet te veel bij na. Mocht het niet raak zijn deze maand dan wil ik er volgende maand wel iets meer rekening mee houden.

Jij ook veel succes!
    Liefs Annika

4. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    1,715
    2
    0
    Amsterdam
    Dank je wel ;) .

Inderdaad niet teveel mee bezig zijn. Als het gebeurt, gebeurt het!
    Dacht ook 'nee we moeten klussen anders missen we mijn ei'. Maar ja, ben nog steeds niet zwanger ;) .
    Dus alles z'n beloop laten gaan en afwachten.

Liefs.

Share This Page