Vandaag is onze kleine meid Vayen geboren. Na 17, 5 zwangerschap. Ik vond de weeën vreselijk. Ik heb te laat om een ruggenprik gevraagd. Die ik ook pijnlijk vond. Ik bleef pijn voelen dus hebben ze de dosis verhoogd. Toen ineens leek het alsof er iets uit mijn vagina kwam. Ik raakte in paniek omdat ik dacht dat Vayen in mijn onderbroek zat. Iedereen ving me goed op. Het was de vruchtzak die er al een stuk uit kwam. Ik werd terug gebracht naar de kamer. Daar kwam de gynaecoloog kijken. Ik moest even persen en toen werd ze geboren. 4 uur nahet inbrengen van de eerste pillen. Wat zag ze er mooi en vredig uit. Haar gezichtje. Net of ze lachte. Je zag ook goed de dikkere nek die ze had. We hebben veel foto s gemaakt. Ze heeft de hele tijd op mijn borst gelegen. Terwijl er werd geprobeerd de placenta los te krijgen. Dit lukte niet dus ik moest naar de OK. Ik ben anderhalf uur weg geweest.mijn man heeft zo zijn tijd ook alleen met Vayen gehad. Mijn familie heeft ook afscheid genomen. Ik heb genoten van de korte tijd met ons meisje. Het is goed zo. Het naar huis gaan vond ik moeilijk. Dan is het definitief. Ik heb haar in haar doekje gelegd, warm ingepakt en in haar bakje gelegd. De verpleegster nam haar mee. Ze word gecremeerd wanneer krijgen we nog te horen Nu zijn we thuis. Ik voel me leeg. Maar heb toch een rust. Als ik moet huilen huil ik en mijn man ook. Wat ben ik blij met hem. Kan ik nooit in woorden uitdrukken . Een man staat er ook maar bij alles is gericht op jou. Dat moeten ze nog veranderen. Verder niks dan lof over het zorgzame personeel. Wat een baantje! Nu begint het verwerken want we missen haar wel. Voor altijd in ons hart!
Fijn om te horen dat jullie nu samen thuis zijn. Gefeliciteerd met de geboorte van Vayen. Heel veel sterkte met het verlies van jullie prachtige dochter. In gedachten ben ik bij jullie. Ongelooflijk hoe het mooiste en het verdrietigste moment van het leven zo samen kan komen.
Gefeliciteerd met jullie dochter Vajen. Jammer dat jullie haar zo snel moesten laten gaan. Fijn dat je je steun bij je man kan vinden. Sterkte
Gefeliciteerd en gecondoleerd met de geboorte van jullie dochter. Wat een mooie naam hebben jullie haar gegeven,prachtig. Zoek steun bij je man en familie-vrienden,praat over jullie meisje. Ik wil jullie heel veel sterkte toewensen voor nu maar ook voor de toekomst.
Gefeliciteerd en gecondoleerd met jullie kleine meisje. Fijn dat er toch een soort van rust over je heen is gekomen. Heel veel sterkte de komende tijd! Knuffel XXXXXX
Gecondoleerd met jullie meisje Vayen. Ben blij dat je ondanks alles toch een beetje rust gevonden hebt. Héél veel sterkte allebei met de verwerking van dit grote verlies. Veel liefs.