Hoi ik heb een vraag Mijn kleine man van bijna 11 maanden is al 2 dagen niet zo lekker. Dat kan...maar hij wil NIETS eten en ook helemaal NIETS drinken...! Kijk dat eten maak ik me niet zo druk om, maar Sem wil zelfs zijn flesje melk niet terwijl die altijd heilig voor m is!Diksap thee water dat wilt sem ook niet, lippen stijf opelkaar en wegdraaien met zijn hoofd. Hebben jullie misschien tips waardoor ik sem wat kan laten drinken liefs Ramona
Vervelend zeg. Nyola is ook al 2 dagen niet lekker. Overgeven diarree, niet eten, maar gelukkig drinkt ze wel. In zover dat ze dit binnen kan houden. IK geef haar nu ook ORS zodat ze niet uitdroogt. Pas op Sem niet uitdroogt, want dat gaat zo snel. HOud het in de gaten en probeer ORS te geven en anders zou ik de dokter even bellen. ADvies kan nooit geen kwaad. Sterkte met je kleine man! Groetjes Angela
oke dank je wel! Sem heeft ook diaree, maar dat is een goede tip ORS, toevallig hier ook nog liggen van de vakantie. maar qua uitdrogen kan dat al na 2/3 dagen niet drinken
Ja absoluut, het gaat razendsnel. De kenmerken daarvan zijn diepliggende oogjes, heel rustig niet echt reageren. OOk is het belangrijk naar zn tongetje te kijken/voelen is deze nu kurkdroog dan aan de bel trekken. Let ook op genoeg natte luiers en als je zn huidje pakt en deze "blijft staan". Echt goed oppassen hoor want nogmaals het gaat echt heel snel bij die kleintjes. Sterkte! Groetjes Angela