niet eten...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door lovelygirl, 3 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelygirl

lovelygirl Actief lid

29 jun 2006
    144
    0
    0
    Amersfoort
    Hallo,

Mijn dochtertje is nu afgelopen 13 februari 1 jaar geworden.
    Voorheen ging het eten altijd goed,s'ochtends een broodje,daarna een fruithapje tussendoor,s'middags een broodje en een fles,dan tussedoor een koekje of een rijstewafel en dan haar avondeten met een toetje.
    Maar nu sinds 4 dagen wil ze helemaal geen brood en avondeten meer.
    Nou zie ik wel dat haar kiezen doorkomen heeft dat er misschien iets mee te maken,want stukjes kaas en andere lekkere dingen vind ze ineens ook niet lekker meer. Ze probeert het te eten maar haalt het dan weer uit haar mondje.Ik maak me een beetje zorgen want ze heeft toch haar vitamintjes nodig ensow..Ik blijf het haar gewoon aanbieden en doe ook verschillende dingen op haar brood zodat ze niet altijd het zelfde eet.
    Maar toch wilt ze het niet of eet ze een paar kleine hapjes en dan hoeft ze niet meer. De fles heeft ze ook niet echt trek meer in dus ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik ermee aan moet.
    Hebben jullie een idee waardoor het zou komen?
    Ik hoop dat het door haar kiezen komt.
    Groetjes
    Mama Marieke

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Nou ik heb er geen ervaring mee, maar zo te lezen komt het dan echt door de kiesjes dat ze niet wil eten... Ze zal vast pijn hebben en/of niet lekker in haar vel zitten.

Als wij niet lekker zijn/kiespijn hebben dan eten we ook niet veel.

3. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    zou niet teveel zorgen maken...Teun heeft dit ook een periode gehad en het kwam na een weekje weer op gang....maar net wat je zeg mss kiezen en dat doet zeerder dan tandjes
    Lust ze wel haar zuiveltoetje?
    want dat was het enigste wat Teun at...

4. lovelygirl

lovelygirl Actief lid

29 jun 2006
    144
    0
    0
    Amersfoort
    ja dat eet ze wel jah,ook haar fruithapje eet ze gewoon op.
    Dan denk ik dat dat echt door haar kiesjes komt en hoop dat ze snel weer gewoon gaat eten.

5. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    blijf wel proberen evt in kleine beetjes..hoef je niet zoveel weg te gooien..en geef haar dan lekker haar toetje en evt wat meer fruit tussen door....
    komt vanzelf wel weer..... enne ze heeft ook een sprongetje rond 13 mnd en dan eten ze ook slecht....

suc6

6. inge1983

inge1983 Bekend lid

27 jul 2006
    675
    0
    0
    Nils had precies hetzelfde kort na zijn eerste verjaardag.
    Heeft bijna een week 's middags nauwelijks brood gegeten en 's avonds at hij ook minder dan dat we van hem gewend waren.

Wij hebben hem na 2 dagen 's avonds voor het slapen gaan nog een extra pyamapapje gegeven, deze dronk hij half op.

Een paar dagen later kwam zijn derde kiesje door.

Nu eet hij weer hartstikke goed, is zelfs van 1 sneetje brood 's middags naar 2 sneetjes gegaan.
    O ja wij zijn hem 's morgens trouwens wel minder gaan geven. Nils krijgt 's morgens een bordje pap en we waren toen net overgestapt van bambix naar brinta.
    Toen kreeg hij 200 ml melk en 5 scheppen brinta. Nu krijgt hij 140 ml melk en 4 scheppen brinta.

En Nils wil ook niet meer dat wij hem de boetham geven, hij wil het zelf doen.

Lang antwoord maar mss heb je er iets aan.

Groetjes Inge

7. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    misschien ipv brood pap aanbieden?

Deel Deze Pagina