Dus kom je toch aan in de zwangerschap Of dat nou 3 kilo is of 20 kilo. Ik kan er sowieso niet tegen dat vrouwen moeilijk gaan doen over dat ze aankomen in de zwangerschap. De meeste kilo's ben je zo kwijt en wellicht dat je voor die andere kilo's een beetje werk moet verrichten... Who cares? Kijk wat je er voor terug krijgt!
Ja daar kan ik inkomen.. Als de dikke buik er eens is lijkt het me zalig, maar de fase ervoor.. Ik neig naar een blubberbuik 😊 niet heel mooi... Ik ben nu wel gewoon gezond aan het eten, niet te veel snoep, .. We shall see .. 😳
Weet je wat pas echt wennen is? De fase na de strakke dikke buik. Waar ik echt aan moest wennen was de blubber buik die ik (direct) na de bevalling had. Bij mij is dat zonder moeite weer gewoon goed gekomen, dus er is hoop...
Hoeveel je aankomt is niet te zeggen. En hoe snel het eraf is is ook niet te zeggen. Sommige komen 30 kg aan en het is 2 maanden bevalling er allemaal weer af. Ik kwam 17 kg aan en na de bevalling zat er nog 10 aan. Nu nog 3,5 kg na ruim een jaar. Dus.. gewoon lekker zwanger zijn, gezond eten, bewegen en meer kun je niet doen. Je krijgt een baby!
gezond eten (met af en toe wat lekkers) en bewegen, die combi blijven volhouden. Veel mensen eten standaard te grote porties waardoor ze aankomen. Dus je zou naar je eigen eetgewoontes kunnen kijken en daar wat bijstellen. Meer fruit tussendoor, thee, limonade, water. Maar blijven bewegen is echt een belangrijke, die combi met gezond eten dan moet het gewoon goedkomen hoor en kom je alleen zwangerschapskilo's aan. Oh of wat ik doe lekker een komkommer eten voor het avondeten, heerlijk