Vieze smaak in mond!

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Momma, 18 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momma

Momma Actief lid

9 mei 2013
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik word helemaal gek van de vieze smaak ik mijn mond soms erger dan andere dag. Vandaag weer en gisteren ook. Ik word helemaal gek van wat is het eigenlijk? Het is geen ijzeren smaak wat sommige vrouwen beschrijven ! Sommige dagen wordt ik er gek van. Wat kan het zijn?? Ben nu 7 weken zwanger em heb het sinds week 5 sommige dagen niet, maar meeste dagen wel! Alvast bedankt

2. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedenavond,

Door de zwangerschapshormonen kan je een bittere smaak in de mond krijgen. Dit komt voornamelijk voor in de eerste weken van de zwangerschap. Soms wil kauwgom of een pepermuntje helpen, maar een echte goede tip heb ik niet voor je. Wat je wel nog kan proberen is VSM Kreosotum D6. Ik heb vernomen dat dit bij sommige zwangeren helpt. Zelf heb ik hier geen ervaring mee, maar je mag het gebruiken in de zwangerschap. Wie weet helpt het bij jou. Succes en een goede zwangerschap toegewenst!

Groetjes Monique

3. Momma

Momma Actief lid

9 mei 2013
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt Monique! Ik dacht echt dat ik de enige was die dit had! En het van kreoaotum d6 is een medicijn of een vitamine?? Ik ga het snel halen wordt soms gek van de smaak! Bedankt!

4. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedemorgen,

Het is een homeopathisch middel. Ik hoop voor je dat het helpt. Succes!

Groetjes Monique

Deel Deze Pagina