Ik voel me helemaal niet zo fit. Heb last van me onderbuik steken, onderrug, tranen staan steeds in me ogen, moe en me borsten doen zeer. Zou dit te maken hebben met ongesteldheid of zwangerschap?? Wie herkend het? Gr.Simone
Ik ken dit helemaal niet. Toen ik nog aan de pil was had ik alleen last van pijn in me onderrug dat ik niet eens wist hoe ik zitten of liggen moest. Maar dat is het nu ook niet.
ik ben de laatste x met me ongesteldheid wel erg ziek geweest. Het kwam niet meer heb ik van de gyn primolut-n gehad.. heb nog nooit zo'n buikpijn gehad toen het door kwam.
Hoi Simone, het kan zijn dat je klachten nog van het ontpillen komt en dat je ongesteld gaat worden of toch zwanger, het kan nog alle kanten op. Er zijn er die met jouw klachten zwanger waren, andere hadden last van het ontpillen en werden ongesteld. De tijd zal het leren.....Sterkte in ieder geval!
ik had ook andere klachten na het stoppen met de pil. Die ik daarvoor helemaal niet had. kan dus best ontpillen zijn.
Al die dingen die je hebt heb ik ook.... Heb alleen geen last van mijn borsten maar heb wel enorm veel last van steken in mijn onderbuik en ben moe. Vanmiddag toenik thuis kwam van het werk ook ff lekker gaan liggen en lekker een uur gaan slapen. Rond de klok van 1 uur is mijn energie dan ok echt op maar dan moet ik nog tot 4......... Pffffffffff ben errug blij als ik dan weer thuis ben. Tja en dan heb ik ook pijn aan mijn boven benen want de pijn in mijn onderbuik trekt naar mijn benen. Ben zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer benieuwd of het deze keer ook raak is en of het dan ook echt blijft zitten.......... We moeten gewoon afwachten Liefs Shir
Hallo allemaal, Ook ik heb de eerste week na het klussen veel steken in mijn onderbuik gehad, dus dacht (hoopte) ik eigenlijk dat dat met een zwangerschap te maken heeft, maar nu begrijp ik dat dat ook door het ontpillen kan komen. Maar geldt dat ook als je begin april al gestopt ben met de pil : Veel sterkte allemaal met de steken en succes!
Ik zit dus al meer dan een half jaar met vergelijkbare klachten, niet grappig! De eerste maanden had ik nergens last van, maar sinds december 2005 is het mis. Want iedere maand is het toch weer dat sprankje hoop dat het deze keer wel gelukt is, zelfs mijn arts heeft zich al vergist, die dacht nav mijn klachten dat ik de testen verkeerd deed. Nou ben ik blond, maar zo erg....... t Is nu weer zover, pijnlijke borsten, misselijk en hangerig, dus we wachten het wel weer af. Als het deze maand weer mis is, ga ik dus wel de molen in, want ik ben in december 2004 al gestopt met de pil........
kheb nou ook adertjes op me borsten lopen.. heb ik eigenlijk nog nooit gezien en volgens m'n mannetje waren ze er eerst niet zo erg. Ze lopen ook in me tepelhof. Ben heel erg benieuwd Ik hoop het voor je stewie.. zal voor je duimen Liefs Simone
Fay, wanneer ga je testen?? En al die kwaaltjes kunnen jammer genoeg vanalles betekenen Zwanger? Ongi? Inbeelding?? Ik heb ook vanalles maar ik probeer mezelf niet gek te maken
Ja fay wat zal het betekenen ik ga niet te veel hopen want vorige x was een erge teleurstelling.. maar hoop stiekem toch wel hahaha.
tacha, had gister rond 5 uur al getest..(kon het niet laten)..met cb digitaal, stond niet zwanger... Had ik het maar niet gedaan, ben nu nog nix wijzer..haha.. moon, hoop natuurlijk dat het raak is!!, is het niet zo, geen drama hoor...Dan ga ik gewoon door naar de volgende ronde... fay
Nou bij mij zijn de gisteren gekomen precies op de dag dus dat ik ongi moest worden. GRRRRRRRRRRR maar goed we gaan nu ook weer door naar de volgende ronde!! Wel grappig dat we steeds niet winnen maar we gaan toch steeds door naar de volgende ronde hahaahahah Veel succes meiden!! Liefs Shir