altijd rekbaar slijm?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door marijke28, 15 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ik lees veel over cervixslijm
    ik heb nu een tijdje bij me zelf zitten opletten maar als mijn vruchtbare periode is aangebroken en zo blijft het bij mij gewoon steeds het zelfde wel wat meer dan normaal maar niet rekbaar
    de stand van me baarmoeder verander wel
    is dat normaal
    of is dat per persoon weer verschillend
    misschien een rare vraag dit hoor maar ben er wel benieuwt na

2. Niet meer actief

ik denk dat het per persoon zoiezo wel verschilt..maar ik had ook meer afscheiding tijdens mij vruchtbare dagen en als ik de afscheiding tussen een wcpapiertje deed..kon ik toch wel kleine draadjes trekken...dat ondekte ik ook pas toen ik er wat over gelezen had en nieuwsgierig was of ik dat ook had :D

3. ik moet uitgaan van twee vruchtbare periode en de eerste heb ik 3 dagen geleden gehad en toen had ik veel slijmverlies en vandaag is mijn eisprong en nu is het echt bijna niks meer wat zou dat kunnen zijn
    in mijn andere zwangerschappen had ik het niet

4. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    @marijke28

je bedoelt dat je eisprong volgens de banner vandaag is? dat zijn altijd maar gemiddelde he, te vaak is al gebleken dat vrouwen op heel andere dagen hun eisprong hebben...

niet iedereen merkt het cervixslijm op maar dat houd niet in dat het er niet is...

5. volgens de eerste zou het vandaag moeten zijn
    en die er nu staat is van de tweede
    maar de dagen er voor had ik veel vocht velies en nu zowat niks meer
    en de afgelopen maand bleef ik het wel houden

6. Angela27

Angela27 Actief lid

29 jun 2006
    204
    0
    0
    Planner
    Ergens in zonnig Gelderland
    Bij mij is het rond mijn ei ook niet slijmerig hoor.. Juist droog..
    het enige herkenbare wat ik nu heb is dat ik een weer voor mijn ongi veel witte vloed heb.. Heb deze maand voor het eerst ovulatie testen gehaald.
    Ben heel erg benieuwd wanneer mijn ei nu eigenlijk is...

Liefs

7. ik heb niks herkenbaars van mijn ong
    ook geen wit slijm helemaal niks
    voor de operatie merkte ik wel altijd als het eraan zat te komen maar nu heb ik nergens geen last van
    maar ja per persoon zal het wel weer verschillend zijn

8. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Direct na de eisprong veranderd het cervixslijm gelijk.

Ikzelf heb het *geluk* dat ik kan zien wanneer de eisprong is. Bij mij komt er dan een flubber rekbaar slijm uit. En een dag of 14/15 later komen de duivels.

Direct daarna voelt het weer droog aan en veranderd de afscheiding naar wit en vlokkerig.

Liefs ninetje

9. ja dat is wel een geluk als je het merk
    nou ja ik wacht maar af tot me ongi gaat komen
    maar aan me baarmoeder kan ik wel veranderingen merken

10. lot

lot Actief lid

21 feb 2006
    401
    0
    0
    grafisch ontwerper eigen bedrijf
    Brabant
    Wat merk je dan aan je baarmoeder. Ik kon die nooit zo heel goed voelen maar vandaag had ik echt ineens een tuitje?? volgens mij hebben wel meer mensen dat maar ik vraag me af hoever in de cyclus dit het meest voorkomt. Ik zou volgens mij mijn eitje vandaag moeten hebben.
    Dus.... Heb jij ook een tuitje?

11. ik kan mijn baarmoeder bijna niet mee aanraken
    en de eerste vruchtbare periode had ik dat en omdat ik van twee moet uitgaan had ik het bij de tweede ook weer dat hij zo hoog zat ik weet niet na welke ik moet kijken dus we hebben het wel vaak genoeg gedaan

12. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Sorry hoor Marijke, maar ik begrijp niet zo goed wat je bedoelt als je zegt dat je moet uitgaan van twee vruchtbare periodes :(

13. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    wanneer je cervixslijm na de vruchtbare periode onverandert blijft dan betekend dit dat je ei niet bevrucht is, voor meer info kan je de via de zoekfunctie kijken bij het topic over de billingsmethode, staat ook erg veel info!

14. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Oke, dankjewel Neeltje.
    We leren steeds weer meer :)

15. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hoe bedoel je dat neeltje?
    Als het onveranderd blijft dan is je eitje niet bevrucht??
    :oops:

Mijn slijm is juist anders, dik plakkerig enzo, dan weet ik dat mijn eitje niet bevrucht is. Zo staat het toch bij F? (van de site die jij gaf)

16. Cilia

Cilia Actief lid

23 jun 2006
    287
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Scherpenzeel
    Hallo, ik heb ook een vraagje, vorige week waren mijn vruchtbare dagen, nu heb ik nog steeds het slijm wat je dan ook hebt, dik en je kunt er draden van trekken, kan het zijn dat ik zwanger ben??? groetjes

17. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Als je er draden van kunt trekken, dan is het vruchtbaar slijm..

Deel Deze Pagina