Niet gedacht/verwacht dat ik dit zo moeilijk zou vinden...

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door mirwar, 12 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Ik met mijn grote mond snapte jou toch niet helemaal.. zie nu pas dat je ALLE voedingen kofde! :confused: petje af hoor!

2. Bri

Bri Niet meer actief

Fantastisch dat je het zoveel maanden hebt volgehouden! Is een prachtige start die je je kleintje gegeven hebt. Voel je niet schuldig, je mag juist heel erg trots op jezelf zijn!

Ik zit af en toe te denken om af te gaan bouwen als m'n mannetje 6 maanden is, maar word daar ook helemaal emo van... Kan het me heel goed voorstellen dat je het geen makkelijke beslissing vindt.

3. mirwar

mirwar Bekend lid

22 apr 2008
    779
    0
    0
    Groepsleidster kinderdagverblijf
    Groningen

hahaha ;)

4. mirwar

mirwar Bekend lid

22 apr 2008
    779
    0
    0
    Groepsleidster kinderdagverblijf
    Groningen
    Nou t stelt nu weinig meer voor wat ik eruit kolf...maar ik moet zeggen dat de tijd die ik er voor terug krijg wel heeeel erg lekker is! Als ik moe ben en op bed wil kan ik meteen op bed ipv eerst nog een half uur te kolven en daarna de boel weer schoon te maken etc. En smorgens kan ik langer blijven liggen heerlijk!
    Maar toch....t gevoel blijft knagen...maar jullie complimentjes hebben t wel heeeeeeeel veel makkelijker gemaakt echt!

Thanx! :D

5. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Ik heb nu 2 voedingen vervangen voor flesvoeding. Dat hou ik even zo, vind het wel een prettige combi, deels nog BV, maar ook wat meer rust als de FV gegeven wordt.

Deel Deze Pagina