Niet gegroeid, 4 maand oud

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Domino85, 9 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Domino85

Domino85 Bekend lid

17 okt 2007
    700
    0
    0
    Chemisch analist
    ben vandaag op het cb geweest. Thijmen is in een maand tijd maar 10 gram gegroeid, dat is echt veel te weinig.

Maar ik weet dus niet meer wat ik eraan kan doen. Hij spuugt wel veel en heb vandaag maar johannes broodpitmeel opgehaald en ik hoop dat dit dan beter word.

Verder heb ik niet het gevoel dat hij honger heeft, hij meld zich overdag wel voor een voeding en 's nachts slaapt hij door. Als ik hem laat liggen slaapt hij van 8 uur 's avonds tot 8 uur 's morgens. Eigenlijk maak ik hem altijd maar wakker om 23 uur om nog even te eten. Ik geef hem 1 borst per keer en vanaf nu ga ik dus 2 bosten per keer aanbieden.

Thijmen was trouwens bij de geboorte 2540 en nu hij 4 maand is 4650.

Ik hoop dat iemand nog tips voor me heeft zodat mijn kleine weer goed gaat groeien.

Hoe weet je trouwens dat je echt genoeg voeding hebt? ik weet het allemaal niet meer...

2. Nemo

Nemo Niet meer actief

Over het algemeen kun je zeggen bij te weinig groeien: vaker aanleggen en goed aanleggen.

Maar om specifieke info te geven heb je eigenlijk meer informatie nodig. Waarom bel je niet met een vrijwilliger van een van de borstvoedingsorganisatie's ? Die kunnen je vast veel gerichte informatie geven. Je kunt de VBN en LLL vinden op www.borstvoeding.nl je kunt ze gratis bellen.

3. hey meis

bv kindjes hebben een groeivertraging en soms zelf een groeistop met 4 maanden
    op de curve van het cb gebruiken ze de lijnen voor kv kindjes en die hebben juist een groeispurt met 4 maanden
    gewoon 2 borsten gaan aanbieden en niet te druk maken allemaal, is ook niet goed voor je voeding.
    volgende week nog een keertje gaan wegen.

xxxxxxxxxxxxxxx

Deel Deze Pagina