had dus vanmorgen voor de eerste keer mijn temp opgenomen die was 35.0 is dat niet heel erg laag? btw dit is voor t eerst dat ik temp opneem.
Als je onder je tong tempt, kan het opcich kloppen.... Officieel moet je als je niet anaal tempt er 0,5 graad bij op tellen..
ok. heb namelijk maar een thermometer dus zou t niet zo fris zijn in mij .... hihi voor mijn mannetje
Misschien een flesje alchol kopen bij de drogist, en dan met een watje schoonmaken. Zo doe ik het ook voor mezelf elke dag Elke keer na gebruik schoonmaken met alcohol, is voor jezelf ook schoner. Of er gewoon nog eentje bij halen.. Is idd wat frisser.
komt goed hihi spoel m gewoon af nu gelukkig is mijn mond iets frisser als mijn ... hihi. maar kan er nu wel een beetje bij optellen dan weet ik dat
Hihi, je lage temp zal inderdaad komen doordat je oraal tempt. Ik zou er trouwens niet iets bij op tellen hoor, gewoon deze waarden invullen. Als je maar altijd op dezelfde manier tempt, dan maakt dat niet uit.
ok en dan de pieken gewoon aanhouden neem ik aan ! nou ben benieuwd wat t morgen is als ie nu 40 is dan ben ik ziek hahaha
Dan ben je inderdaad ziek ja Wat trouwens wel zo is, is dat oraal tempen wel iets onbetrouwbaarder kan zijn dan rectaal tempen. Je kan hem bijv. net iets anders in je mond hebben, en dan is je temp al weer anders. In je kont kan hij maar op één manier Maar je kunt in ieder geval wel een patroon zien en vaak ook wel een duidelijk verschil tussen laag en hoog. Dus je kunt het in ieder geval eerst proberen, en anders misschien de volgende keer toch rectaal proberen? Voor ongeveer 6 of 7 euro koop je bij een drogist al een nieuwe thermometer, dus dat valt wel mee. Succes in ieder geval!
jah tis de eerste keer dus als het zo niet lukt geen ramp dan doe ik t de volgende keer weer anders ! vanmorgen was ie weer 36.0 dus gaat wel de goeie kant op hoor hihi