Hoi Meiden ! Ik had even een vraag aan jullie: Mijn laatste ongi is nu een week geleden, alleen had ik donkerrood/bruinverlies de hele week en erg weinig, maar het raarste van alles was nog dat ik totaal geen krampen heb gehad, echt helemaal niks. Meiden, wie weet wat dit kan zijn?! Liefs !
hoi butterlfy, Het kan een innnesteling geweest zijn, is afhankelijk van je eispron maar meestal heb je een innestelening ongeveer tussen de 5 en 10 dagen eispong. hoop voor je dat et raak is! Liefs Lien
Dank je voor je snelle reactie, Het zou kunnen alleen ben ik 1.5 maand gestopt met de pil, en daarna weer begonnen. Alleen heb ik na een week slikken onveilige geklust.. Dusja.. Wel heb ik nu al een weekje dat ik veel moet plassen, en dan niet alleen vaak op een dag maar dan ook grote hoeveelheden en het is erg donker.. Ookal drink ik genoeg!
hey butterfly, oh ik zie dat je ff gestopt bent, dan kan het ook ontpillingverschijnselen zijn of een onttrekkingsbloeding. maar helemaal zeker weet je pas als je er een testje tegenaan gooit. weet je al wanneer je zou kunnen testen? hou me op de hoogte. hoop dat het lukt?! (aangezien je aan de pil bent) Liefs Lien
ik stond deze morgen ook op met bloedverlies,zou dan nu mijn aan het doorkomen zijn?tis thans nog maar 18 dagen geleden dat ik mijn vorige had,zou dit kunnen.ben nu 2maanden gestopt met de pil,het was heel helder bloed .maar belange niet veel.dan zal ik mijn banner maar terug aanpassen maar op een langere cyclus .
Ik denk dat ik zometeen even via internet testen ga bestellen en dan test ik wel zodra ze binnen zijn. Dank je wel Lien !
het kan ook zijn dat je te vroeg bent omda je getsopt ben met pil in iedergeval om zeker te zijn zou ik eens testen