Hallo, Ik heb mijn zoontje die nu bijna 18maanden is 10 maanden borstvoeding gegeven. Nu ben ik dus al weer een hele tijd gestopt. Alleen merk ik dat er regelmatig nog melk uit mijn borsten komt. Is dit normaal? Ik stimuleer dit nooit dus ik kan me niet voorstellen dat het komt omdat ik het zelf in stand houd. Is er iets wat ik kan doen om dit te laten stoppen. Alvast bedankt, Lotte
Hallo Lotte, Ja, het komt zeker vaker voor. Wat je kunt doen is saliethee gaan drinken. Zelf salie kopen en een goede pot thee hiervan zetten. Verdelen over de dag en dan 4 tot 5 kopjes drinken. Je mag alleen echt niet zwanger zijn als je dit drinkt. Bij sommige vrouwen duurt het echt een hele tijd voordat ze hun volledige melkproductie kwijt zijn. Saliethee helpt de melkproductie te remmen. Succes Rieneke
Hallo Rieneke, Bedankt voor je antwoord. Ben blij dat het vaker voorkomt. Maar saliethee maak je dan door een aantal blaadjes salie met kokend water en dat dan een tijdje laten trekken? Zwanger ben ik sowieso niet dus laat ik dat dan maar eens gaan proberen.. groetjes lotte