Niet gelukkig in mijn werk!

Discussie in 'De lounge' gestart door Tese, 16 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tese

Tese Niet meer actief

Ik heb vanaf mn 18e steeds bij hetzelfde bedrijf gewerkt en sinds kort heb ik de switch gemaakt naar hetgeen waar ik een opleiding voor heb gedaan jaren geleden.

Pffff valt dat even tegen!! Ik zie er elke dag tegenop om te gaan werken en verplicht naar iedereen te moeten lachen. Bah ik ben gewoon ongelukkig. Maar ja wat moet ik dan? Ik doe het liefst werk waar ik mijn eigen vrijheid in heb en met zo min mogelijk (het liefst geen) mensen te maken heb. Klinkt stom maar door omstandigheden van jaren heb ik die behoefte heel sterk. Die baantjes zijn er dus niet. Weggaan kan ook niet want ik verdien toch voor 3 dagen werk zo'n 1100 euro netto per maand en dat hebben we toch wel nodig. Wat moet ik nu? Ik weet niet hoe lang ik dit nog kan volhouden. Ik zat afgelopen woensdag op mn werk vaak op de wc en zat dus gewoon te huilen omdat ik zo ongelukkig ben.

Ik heb al gekeken naar thuiswerk, maar ja dat wil iedereen wel en het verdiend geen vetpot. Ik ben ten einde raad...

2. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    wat voor contract heb je? ik had hetzelfde en ben voordat mn contract afliep alvast gaan solliciteren en toen ik eenmaa was aangenomen mn andere contract opgezegd.

3. Tese

Tese Niet meer actief

Jaarcontract, maar ik zit nog in mn proeftijd dus ik kan weg wanneer ik wil. Maar daar gaat het niet om. Ik zou niet weten wat voor een werk ik wel moet doen!!! Want wat ik wil bestaat denk ik niet!

4. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Denk dat je goed moet gaan bedenken wat je anders wilt. En waarom jeje niet lekker voelt op je werk, speciale reden of iets..

5. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    je zegt dat je nu werk doet waar je voor geleerd hebt. dus je moet werk op zich dan toch leuk vinden? zijn het de collega's of wat is het precies weet je dat? of heb je gewoon een heel verkeerde studiekeuze gemaakt achteraf. kan je niet terug anar het werk waar je wel met plezier zat?

6. Mariette2684

Mariette2684 Actief lid

25 sep 2009
    130
    0
    0
    Friesland
    Misschien moet je het nog even de tijd geven. Ik ben 1,5 jaar geleden geswitcht en vond het eerst helemaal niets. Dat heeft 5 maanden geduurd en nu vindt ik het hartstikke leuk.

Blijft je werk zoals het nu is of veranderd dat als je ingewerkt bent?

7. Tese

Tese Niet meer actief

Nee er gaat helaas niets veranderen in dit werk. Het blijft zoals het is. Ik heb inderdaad een verkeerde studiekeuze gemaakt. Je moet ook veel te vroeg kiezen vind ik.
    Terug naar mn oude baan kan ik ook niet. Pfff begin onderhand maagklachten te krijgen hiervan!

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik heb je een pb gestuurd

9. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    wat wil je doen voor werk dan?

10. abcd1234

abcd1234 Fanatiek lid

28 aug 2009
    1.350
    0
    36
    NULL
    NULL
    Een baan met vrijheid en waar je met weinig geen mensen te maken hebt... Lastig.

Ik kom niet veel verder dan schaapsherder (dat rijmt) maar daarmee verdien je niet zoveel als nu ;)

Het helpt denk ik wel als je ons vertelt welke opleiding je gedaan hebt en welke baan je hiervoor had... Zou je nog weer een nieuwe opleiding kunnen gaan doen als je dat daarna de kans geeft op je ideale baan?

Deel Deze Pagina