Mijn man en ik vinden het erg leuk om spelletjes te doen. Maar wat is nu een erg leuk spel om met zijn tweetjes te doen? Heeft iemand een leuk idee?
wij vinden nog steeds leuk: hotel triominos kolonisten van catan kaartspel (maar dan 1 potje op een avond) backgammon kalverstraat duizenden (kaartspel)
Carcasonne, echt super leuk!! hebben wij veel samen gespeeld, en mannen vinden het over het algemeen ook errrrgg leuk!! SET, wel lastig, maar erg leuk kaartspel Regenwormen, klinkt heel kinderachtig, maar erg verslavend! en super gezellig! Kolonisten kaartspel voor 2 personen. Hopelijk heb je er iets aan!! Wij hebben een speelgoedwinkel dus ik weet wel het een en ander van spelletjes liefs muis
Kolonisten kaartspel en dobbelspel is erg leuk. Monopoly deal kaartspel of koehandel, al is die met meerdere mensen nog veel leuker.
Kolonisten Carcasonne Boonanza Regenwormen Geharrewar in de sushibar Skip-bo Set Granny Apples Tsuro Munchkin (weet even niet zeker of dit ook voor 2 spelers is)
Nou veel van jullie zeggen kolonisten van catan kaartspel. Ik denk dat ik die maar eens ga kopen. Die wordt niet saai?
Koehandel, Skipbo, Halli Galli (ook heel leuk met vrienden), SET inderdaad, Frank's Zoo, Jungle Speed. Succes
je bent best een tijdje bezig en je moet continue blijven opletten, leuk spel, goed doordacht, maar vandaar dat ik 1x op een avond meestal wel genoeg vind - maar ik vind het dus wel erg leuk. Voor vaker te spelen zou ik voor een korter spelletjes gaan, wat met een half uurtje -max- gespeeld is. Maar voor erbij vind ik kolonisten erg leuk.
Jungle Speed is super alleen niet met zijn 2en.... vandaar dat ik hem niet genoemd heb, je moet eigenlijk minstens met zijn 4en zijn vind ik.
Kolonisten is super en absoluut niet saai. Verder is het nog behoorlijk uit te breiden dus je bent voorlopig wel bezig dan hoor. Het bordspel is voor 4 (of meer) personen, het kaartspel is voor 2p. Bordspel is overigens ook erg leuk.
ik heb net de kolonisten besteld. De aanvulling van ik hou van holland. En de pocket editie van regenwormen. Spannend ik krijg het morgen. Mijn man is zo gek op spelletjes
Erg leuk, gisteren nog gedaan Je bent wel een uurtje bezig, maar er zijn heel veel mogelikheden. Geef niet te snel op om het te leren, ik vond het na 3 keer pas leuk worden, omdat ik nu een overzicht krijg van wat je allemaal kan Er zijn ook nog 5 uitbreidingssets te koop, vooral politiek & intrige, en wetenschap & vooruitgang zijn echte aanraders
Leuk, spelletjes voor 2! Wij spelen graag Carcasonne, leuk spel met elke keer weer andere mogelijkheden en andere ontwikkelingen. Je begrijpt dit spel snel en hebt genoeg mogelijkheden voor uitbreiding. Ook spelen we regelmatig het monopoly kaartspel; lekker snel en inventief, ook makkelijk om bijv. in de auto te spelen als je staat te wachten om de veerboot op te mogen! Verder zijn dit beide spellen die je zo kunt gaan doen, is weinig uitleg voor nodig.
ik heb hier (een aantal keer) koehandel, boonanza en regenwormen gehoord, maar dat vind ik echt groepsspelletjes. Zou die niet aanraden voor met zn tweeen. (Regenwormen is trouwens echt superleuk met een groep van 6+ en dan 2 setjes tegelijk) Carcassone is hier ook favoriet, maar de absoluut leukste is Tantrix (abstract en tactisch, dus daar moet je van houden) Ook de hele zertz serie is het leukst voor twee man.