Uitslag van de nieren

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Natasja1402, 19 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Ik moest vandaag weer naar het zh voor de uitslag van mijn nieren. Voor de mensen die het niet weten, ik heb lekkende nieren en nu proberen ze het met medicijnen te stabiliseren totdat ik zwanger zou zijn en bevallen. Nu wil het zwanger worden niet zo lukken (21 maand bezig).

De uitslag was niet best :( Mijn nieren zijn in 3 maand hard achteruit gegaan, mijn dosis medicijnen is per dag verviervoudigd, om maar te hopen dat ik zo snel mogelijk zwanger ben. Want als mijn nieren het opgeven moet ik aan de dialyse en dat betekend gelijk: onvruchtbaar. Nu mag ik over 3 maand pas naar de fert. arts ppff het duurt nog zooo lang, ik hoop dat mijn lichaam het zolang volhoud.

Wel heb ik het idee dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn, of het is een griepje (we hopen maar op het eerste), maar ik was gister zo ziek en moe....ik ga flink duimen! Duimen jullie mee?

Liefs,
    Natasja

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Natasje1402, ik zal heeeeeeel hard voor je duimen meid!

3. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    Ja, ik duim voor je!

Waarom mag je pas over 3 maanden naar de fert. arts?

Sterkte en succes!

M@rit

4. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Dank je meiden!

@ marittt: er was pas over 3 maanden een plekje, zelf mijn ha vind het belachelijk, maar we kunnen er jammer genoeg niets aan doen. Heb deze week alweer een keer naar het zh gebeld, maar krijg steeds dezelfde antwoorden :( We kunnen niets anders doen dan het nog 3 maand zelf proberen en hopelijk hoeven we dan niet de MMM in.....

5. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Natasje, ik wil je heel veel sterkte wensen, hopelijk word je snel zwanger!

Kun je niet proberen om in een ander ziekenhuis naar de fert.arts te gaan? Of kan je HA geen brief schrijven dat het echt dringend is door je nieren enz? Ze moeten daar toch begrip voor kunnen opbrengen!

Liefs

Kirby

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

He meis,
    Wat een akelig nieuws zeg! Bah!
    Bij ons ziekenhuis zijn de wachtlijsten ook vreselijk...maar vind het raar dat ze voor jullie geen uitzondering maken.
    Ik hoop met je mee dat jullie binnen die tijd zelf zwanger zijn geworden.
    Duim ook voor jou!
    Elmo

7. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Met al die duimen moet het ook zeker gaan lukken ;) Altijd positief blijven denken toch? Ik begin nu wel te twijfelen hoor...ik was gister zo ziek, tot spugen aan toe :( maar aan de andere kant denk ik, misschien wil ik het wel graag geloven omdat ik deze maand voor het eerst een positieve ovulatietest had. Ik let nu veel meer op mijn lijf als de afgelopen maanden, en ja...ik ken dat syndroom dat heel veel meiden hebben op het forum (bij elk pijntje denken dat het zo is) maar goed, je moet wel ziek zijn om te spugen, het lijkt me niet dat dat tussen de oren kan zitten :(:

Deel Deze Pagina