Bestellen bij H&M online

Discussion in 'De lounge' started by bosi333, Mar 1, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,270
    6,801
    113
    Misschien kan iemand mij helpen.

Ik probeer nu voor het eerst iets te kopen online bij H&M. Aangemeld et cetera.

Nu ben ik bij stap 2 controleer bestelling en ik kan vervolgens niet verder. Ik wil gewoon afrekenen maar er staat nergens waar ik nu heen moet. Ik kan of verder winkelen of annuleren.

Nu staat er dat het eind maart pas geleverd kan worden. heeft het daar mee te maken? Dat ik het gewoon niet kan kopen?

2. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

heb je het boven de 19 euro?
    Je moet perse voor dit bedrag of meer, anders kan het niet..

3. evamerel1

evamerel1 Bekend lid

Aug 4, 2009
    905
    0
    0
    HM heeft voor mij afgedaan. Heb ik een bestelling geplaatst, krijg ik een briefje thuis of ik contact wil op nemen met ze omdat ze een aantal vragen hebben. Ok, ik gebeld. Zegt die trien, nee hoor u hebt niets besteld, dus waarom belt u dan....!!
    Ok, krijgt dan iedere boerenl*l een briefje thuis om zomaar contact met jullie op te nemen?
    Nee en we hebben u ook geen brief gestuurd. Nee, ik ga uit mijzelf een duur 0900 nummer draaien voor niets, wie is hier nu gek.
    Afijn, discussieren kennen ze niet dus ze mogen die bestelling twv 70 euro houden.
    Ik weet heb,. ik heb een kort lontje maar ik ben nu aan het ontzwangeren sinds 11 weken dus nu mag ik nog hahaha :D

4. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,086
    3,869
    113
    Ik heb laatst voor het eerst bij H&M besteld, dat ging allemaal goed. Alleen kreeg ik geen bevestiging, maar het systeem was onlangs aangepast en daardoor was dat mis gegaan. Ik had er even over opgebeld.

5. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

Nov 26, 2008
    1,871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    nog nooit problemen gehad en heb er al meerdere keren iets besteld

6. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Ik vind H&M ook bout om te bestellen, maar toch blijf ik bestellen hahaha.
    Sommige dingen vind ik té leuk en heb vaak geen zin om in de winkel te halen, want dat vind ik nog erger!
    Vindt het altijd wel irritant dat het leveren vaak lang duurt en ik had laatst dus iets besteld, 1 artikel was pas vanaf begin maart leverbaar en die kon ik dus niet mee bestellen, maar die kan je dan ook niet annuleren, dat vind ik wel irritant.

@ts idd ik denk dat je bedrag dan niet hoog genoeg is....

7. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,814
    4,194
    113
    In leidschenhage zit een kinder h&m, die is niet zo klote om te shoppen hoor!

8. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Als ik live naar de H&M gaan neem ik nog meer mee dus webwinkel is veiliger maar ik vind het echt lange levertijden (zelfs als het op voorraad zou zijn!) verder heb ik nooit geen rare dingen meegemaakt...

9. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Thnx!! Dat wist ik niet, dan ga ik daar denk ik ff heen van de week. Ik vind die hier zo bout, veel te klein, weinig keus en chago personeel.

10. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Heb wel al meerdere keren bij liefwinkel.nl meegemaakt dat er iets op de bon staat wat NIET in de doos zit (wel besteld hoor maar gewoon niet aanwezig bij aflevering, dan staat er een rondje om) dus dan maak ik het over minus die artikelen en komen ze hoor, en ja hoe moet ik bewijzen dat het er NIET bijzat (heb ook gebeld hoor de tweede keer) dus DIE winkel shop ik echt niet graag!

11. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,270
    6,801
    113
    Nee was minder dan 19 euro.

Kijk dat wist ik niet ( of ik eb dus niet goed gelezen, ;) )

Ik zal eens kijken of ik ook meer wil hebben maar dat vind ik eigenlijk wel wat raar.

12. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,036
    1,857
    113
    Provincie Groningen
    Ik bestel steeds minder bij de H&M.
    Vind het jammer dat ze niet de hele collectie online hebben staan.
    Had laatst een jurkje besteld, had hem in 2 maten besteld omdat ik een beetje schommel tussen 2 maten.
    Is de ene maat beschikbaar in februari en de andere eind maart.
    Tja daar heb ik niks aan.
    Eerst, toen ze net begonnen met de webshop, waren de levertijden nog stukken langer.
    Is nu al wel verbeterd....maar vind het echt nog steeds te lang duren!
    En vaak zijn dingen niet op voorraad.

13. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

bij H&M nog nooit problemen gehad, als er iets niet leverbaar is of later dan verwijder ik dat produkt voordat ik bevestig, de levertijd is altijd wel lang inderdaad.

@bosi: soms wordt een bestelling automatisch geannuleerd omdat er produkten bij zitten die later geleverd worden waardoor het bedrag ineens onder het bedrag komt wat je tenminste moet besteden om online te kunnen bestellen, zou dat het kunnen zijn?

14. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    @bossi vind ik ook raar en ook dat als je bijv boven de €50 of €100 euro besteld moet je nog steeds die 4,90 verzenkosten betalen...;)

Vind het echt slechte service (maar dat heb ik al es gezegd) dat je het niet gewoon de volgende dag in huis kan hebben, dat kan bij zo ongeveer elke webshop...

15. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Heb precies hetzelfde nu al 3 x (!!) gehad, baal er echt van want die bestellingen zijn dus gewoon zoek...ik bestel niet meer

16. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Ik verwacht eigenlijk van een webshop wat bv een wehkamp.nl of bol.com bied, gewoon binnen 24 uur leveren, maak er maximaal 48 uur van, je kan toch tegenwoordig jezelf geen echte online shop noemen als het weken duurt (als er staat dat het op voorraad is??)

17. Aszz

Aszz Niet meer actief

Die treggings zijn trouwens helemaal geweldig! Ook als je zwanger bent :D
    Super leuk. Ik bestel af en toe, vind de winkel een drama en kan nooit wat vinden dus ik doe het wel via de site.
    Baal er alleen van dat ik niet direct kan betalen :( Ja, alleen met een creditcard, maar die hebben we niet.

18. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik vind het juist een voordeel dat je gewoon acceptgirio binnen krijgt en niet meteen hoef te betalen maar goed heb zoiezo een creditcard wel zo handig je kan bijna geen hotel meer boeken zonder een CC te hebben (of vakantie en betalen in het buitenland enzo)

19. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hmm nee ik hou niet zo van acceptgiro's.Allemaal extra administratie ( blugh :p )
    Wel zou ik het fijn vinden om met een accept. te betalen als het een 'onbekend' bedrijf is. Maar H&M daar heb ik wel wat vertrouwen in.

20. Sass

Sass Fanatiek lid

Feb 9, 2009
    3,772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Heb al een paar keer meegemaakt dat je de bestelling eerder krijgt wanneer je nog niet betaald hebt (dus acceptgiro ontvangt met de bestelling)

Share This Page