Geen smeerbaar beleg op boterham- effect beleg gaat op, brood blijft over

Discussie in 'Voeding' gestart door Inez01, 15 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inez01

Inez01 Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.009
    0
    0
    Mijn zoontje lust allerlei soorten beleg die niet smeerbaar zijn, probleem is dan wel dat hij het beleg opeet en de boterham overblijft. Een enkele keer eet hij een boterham tevredenheid ( met alleen boter).

Ik zit nu dus nog steeds vaak met de smeerbare dingen als smeerkaas, leverpastei, jam, appelstroop, pindakaas, chocopasta.

Mijn zoontje is 13,5 maand. Hebben jullie nog tips en is er herkenning?

2. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    yep, hier werkt dat ook zo, de kaas gaat op en het brood beland op de grond. Heb niet echt tips, gewoon niet te druk over maken en ik geef vaker smeerbaar beleg dan los. er is genoeg. philadelphia, salade, noem maar op

3. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hihi, ja herkenning zat...

hier word er ook netjes de worst en kaas van de stukkies af gehaald en opgegeten...het brood verfrommeld ze...en verstopt het naast zich in de stoel!! stiekemerd he..

Maar wat hier helpt is kleine stukjes snijden van het brood...dus halve boterham in 8 stukken...en die stuk voor stuk in de mond stoppen...dus niet zelf laten doen...

met smeerbaar beleg laat ik wel zelf eten want dat kan ze er niet af peuteren...maar helaas totdat de nee echt aankomt en de niet doen...en de alles opeten blijft het voeren vermoed ik...

Tenminste hier dan he..hopelijk krijg je nog andere tips die zouden werken voor je kindje!

Groetjes,
    Miranda

Deel Deze Pagina