iemand ervaring?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by xxjoxx, Oct 10, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. xxjoxx

xxjoxx Actief lid

Nov 5, 2011
    197
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Mijn meisje heeft sinds maandag bloed bij de ontlasting...we zijn in zkh geweest en er is niks te vinde...ze heeft het nu nog een heel klein beetje met wat slijm erbij..
    Ze poepte eerst 1x per dag...nu wel 6/7 keer...ik wordt vandaag gebeld door de arts dus zeg het ook tegen haar...maar vroeg me af of er iemand ervaring heeft of dit herkent...ze is 8weken...verder niet ziek ofzo!

Liefs

2. happymama

happymama Niet meer actief

Geen ervaring maar t lijkt mij niet normaal ik zou eisen dat ze verder kijken

3. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Ik heb een vriendin gehad en die had het ook bij haar kindje na 8 wkn en het was ook erg onrustig en veel huilen. Dit bleek KMA. te zijn

4. petra2278

petra2278 Fanatiek lid

Sep 11, 2009
    1,018
    0
    0
    ik denk ook meteen aan KMA...heeft je kindje ook andere klachten? zoals bijv. reflux (of verborgen reflux), huiduitslag, onrust, veel huilen, veel krampen? spugen? drinkt je kleintje goed of slecht? groeit je kleintje wel goed?

t kan natuurlijk ook een virus zijn waardoor je kleintje nu diarree heeft en misschien omdat ze nog een gevoelig maagdarmstelsel heeft, er makkelijk wat bloed bij komt.

maar........houdt t in de gaten. Je kleintje moet goed groeien, goed drinken, niet te veel huilen, niet spugen en lekker in t velletje zitten. Als de vele poepbroeken aanhouden en er komt over 1 of 2 maanden eczeem bij, denk dan alsnog aan KMA.

maar laat je hier trouwens ook niet te onzeker maken....jij als moeder voelt als geen ander aan of je kindje meer mankeert...

Share This Page