Zojuist die kleine meid van me op bed gelegd. En vanavond heeft ze voor de laatste keer de borst van me gehad. Volgende week wordt ze anderhalf. En het is nu wel klaar. En hoe ironisch........ vanavond heeft ze me voor het eerst in mijn tepel gebeten Dus het is ook wel goed zo... Maar toch vind ik het toch het einde van een tijdperk hoor. Mijn kleintje wordt groot. Ik vind het toch wel iets emotioneels. Nu mogen die borsten even rusten voordat de volgende kleine komt over 7,5 maand.
Alsof ze het aangevoeld heeft... of heb je het wel echt verteld en voorbereid? 18 mnd, daar ga ik ook voor Mooie periode!
Ik heb wel gezegd vanavond dat het de laatste keer was. Ik heb haar er niet echt op voorbereid. Ik had eigenlijk voorgenomen om het echt op haar anderhalfste verjaardag als laatste te doen. Maar ik had de laatste paar dagen steeds pijn met afkoppelen (omdat ze in slaap was gevallen) door de tandjes. En omdat ik nu een paar dagen late dienst draai, had ik zo iets van dan maar een weekje eerder.
Vanavond een flesje melk gegeven. Dat is vreemd zeg. Binnen 5 minuten is het leeg en dan klaar voor bed, terwijl je normaal toch nog 20 minuten of langer aan het tuttelen was.....
LoL!! Ironisch inderdaad en goed dat je het anderhalf jaar hebt gedaan, was je doorgegaan als je niet zwanger was geweest?
Top gedaan hoor! Je kunt trots zijn op 1,5 jaar voeding geven. En nu kun je fijn uitkijken naar de nieuwe beeb. Gefeliciteerd! Groetjes van Kiki
Hartstikke goed van je, wees maar trots op jezelf! Je hebt je kind een fantastische start meegegeven!
Wat geweldig van je!!!! Ben trots op je!! Ik mag dan nog een jaar haha, wow..... Ben al blij dat ik 6 maanden gered heb
Vandeweek maakten we wel wat sneu's mee. Ik zat met mijn dochtertje lekker in bad. En opeens wijst ze naar me borst, en kwam er echt naar toe om te gaan drinken. Terwijl we toch al 4 dagen geen bv meer deden. Vond ik zo sneu om nee te zeggen. Ik leidde haar af met leuke speeltjes en ze vond het ook helemaal niet erg ofzo. Maar toch wel lullig. Herkennen jullie dit ook?
Kan ik hier nog niet echt over meepraten natuurlijk, maar het lijkt mij niet meer dan logisch eigenlijk Zal nog wel een tijdje zo zijn... Ik denk dat ik zelf iets zou zeggen in de trant van: ja, daar dronk je altijd melk uit, maar nu ben je een grote meid en drink je zelf uit een beker. Zoiets. Daarmee label je het positief, is het gewoon bespreekbaar en stop je het niet weg ofzo...
Mn dochtertje heb ik geveod tot ze 14 nd was..was toen al weer zwanger van de tweede en toen wilde ze zelf ineens niet meer!! Ze nam een slokje en zei: Nee en keek heel vied..de andere borst weer een slokje en ook nee en vies kijken. Ik helemaal sip, vond het zoo jammer, zag me al tandemvoeden enzo! Maar goed ze wilde niet meer dus dan maar over op de fles. Nu wil het geval dat ze ineens een paar daagjes terug ineens zei: Noja (Nora) ook bost, melk drinken? Ze vroeg dus opf ze ook melk mocht uit de borst!! Ik zeg, natuurlijk wel!!!! Ze nam een paar slokjes en zei lekker! Vroeg ze of ze andere bosrt mocht, dus ik die aanbieden, lekker zei ze. Toen kwam mn kleine man eraan en die moest drinken dus kon mn dochter ff niet meer...en nu wil ze niet meer proberen...oh man wilde dat ik toen wist hoe ik beiden eraan had kunnen leggen wellicht had ze dan nu weer gedronken bij me... Vind het zooo jammer, ik hoop toch stiekem dat ze binnenkort ff weer wil drinken haha. Ook al is het af en toe maar een paar slokjes, mn hart was zooo blij toen ik dr weer aan de bosrt had!!!
haha gister had ze weer ff paar slokkies gedronken alleen beet ze ook een beetje, ze is de techniek dus een beetje wkijt helaas. Najaa haha af en toe een slokkie is oke. Zoo lief, Aaron dronk aan de ene borst en Nora "zat" naast me en dronk aan de andere terwijl ik op bed lag te voeden...super gevoel!!!