Oooohhhhh, ik heb net getest en ben zwanger ! Was vier dagen overtijd, getest en binnen 10 seconde een dikke vette plus........wat een heerlijk gevoel
Dank je wel meiden ! Ben echt zooooo blij...als ik die banner zie krijg ik helemaal een warm gevoel ! Babii, je pendel had inderdaad gelijk en nessy een leeuw hadden het ook goed !
Ik ben ook super blij voor jou! Nu hopen dat jouw pendel ook gelijk heeft . Geniet van dat prachtige wondertje in je buik!!! Heb jij veel klachtjes? Liefs
Wat had ik voor jou gependeld ? Ik heb niet veel klachtjes hoor...in ieder geval niet die waar ik op lette, zoals veel plassen en zere borsten. Ben wel heeeeel moe, heb duidelijk de innesteling gevoeld, heb nergens trek in, mn urine rook zoet, s nachts wakker worden en klaarwakker zijn en erg duidelijk dromen, net echt zeg maar. Had ook wel krampjes, steekjes en plopjes dus valt allemaal wel mee 8)
Belin, wat leuk!!! Ontzettend gefeliciteerd!!! Erg leuk dat je ook een juni mama wordt! Geniet maar alvast lekker! Groet Snoozie