Hallo Dames. Alles is goed & blijk al 18,4 weken zwanger te zijn! Ben er heel erg van geschrokken, aangezien ik maar dacht dat ik 8 weken heen was..
jeetjeee das al ver hahaha weet je ook al wat heet word? Zo das zeker schrikken ik schrok al bij 10 weken is je buik niet al aan het uitzetten dan?
Hallo Meiden! Bedankt! Ik heb altijd al wat een buikje gehad, dus het viel mij in elk geval niet op.. Alles zag er goed uit & het hartje klopt mooi! Ook zwaaide de kleine even naar zijn/haar mama ben helemaal blij en ga er nu zeker weten van genieten!
Ik las je berichtje gister en wilde eigenlijk meteen reageren, omdat ik weet hoe het is als je partner tijdens je zwangerschap niet altijd aanwezig kan zijn door zijn werk! Maar nu zie ik dat je zelfs 3 dagen verder bent dan mij, we gaan dus ook rond dezelfde tijd bevallen!
Hihi, dat is toevallig! Mijn mannetje komt speciaal voor mij vanavond thuis, (heeft die even geregeld). Aangezien ik gisteravond helemaal overstuur was (van de schrik). Gelukkig hebben mijn ouders mij heel erg goed opgevangen en heb ook een nachtje bij hun geslapen (wat moest).. Dat heeft me erg goed gedaan, Het was een enorme schok gister toen ze zij dat ik al 18,3 weken was.. Vandaag een officiële intake bij de verloskundige gehad, en nu maar beginnen met dingen te regelen! & ondertussen genieten van de lichte schopjes die ik voel
Gaaf zeg! En tegelijkertijd ook wel bijzonder dat je al zover bent! Geniet ervan en nog gefeliciteerd!
Ik was toen ongeveer 5 weken zwanger, ik heb 4 juli getest en 26 juli echo 8.3 dagen zwanger. Waarschijnlijk met 5.2 dagen getest.
Lees nu je berichtje van de echo, dat was wel even schrikken meis. Maar van harte hoor. Nu lekker genieten van de 2e helft van je zwangerschap.
Ik zal er zeker van genieten, de kleine is vandaag ook druk aanwezig, voel telkens lichte schopjes in mijn buik! Wat een heerlijk gevoel !!
Heerlijk dat je vriend kan regelen dat hij voor jou naar huis kan! Mijn vriend heeft wel een andere baan dan jou vriend, maar als onze mannen niet thuis zijn voelt dat waarschijnlijk voor ons gewoon hetzelfde!? Ik kan wel begrijpen dat je overstuur was, onze zwangerschap was gepland, maar als je het niet gepland had en dan ook nog eens zover blijkt te zijn! Wel heel fijn dat jullie steun krijgen van jullie omgeving! Succes met alles regelen meid ! En lekker genieten, ook hier begin ik de kleine steeds beter te voelen, heel apart is dat !!!
Wauw wat bijzonder om te lezen dat je al zover was.. Ik ben dit jaar 22 geworden en werd ook onverwacht zwanger, maar ik en mijn vriend (nu verloofde ^^) zijn er heel erg blij mee!
Wauw dat is al ver! Heb je de schopjes niet eerder gevoeld?? Apart dat je ze nu herkend als schopjes. Geniet ervan!