Even jullie idee over het volgende.... afgelopen zondag heel de dag menstruatieachtige buikpijn. Voor controle bij de vk en gyn geweest. Bmh was oke. Urine was schoon behalve wat rode bloedcellen erin. Dus hup naar huis. Met pcm en rustig aan gedaan waren de klachten maandagochtend zo goed als weg. Maar toen ik sochtends ging douchen ben ik mijn slijmprop verloren een ding van wel 3 cm groot heel taai bloederig slijm. Daarna ook wat helderrood bloedverlies maar echt weinig. Ik zit zo te twijfelen om weer het zh te bellen Mijn tweede kindje is met 30 weken geboren omdat mijn vliezen gebroken waren met 28 weken. Zit gewoon een beetje in dubio. Ik voel me nu niet anders dan anders
Lastig dit.. Zou denk ik wel bellen! Een slijmprop kan gewoon weer aangroeien dus er hoeft niks aan de hand te zijn, gezien je verleden met vroeggeboorte zou ik toch het zekere voor het onzekere nemen. Succes ermee en hoop dat jullie kleintje nog lekker blijft zitten!
Bij twijfel zeker gewoon bellen, liever te veel dan te weinig! Mijn vk zei bij mijn vorige zwangerschap dat een slijmprop weer aangroeit. Ik verloor hem met 39 weken. Maar ik vind het wel erg vroeg dat je hem nu verliest. Aangezien je vorige baby ook te vroeg is geboren zou ik zeker even contact opnemen als ik jou was. 😉
Zou ook even bellen, zeker gezien je voorgeschiedenis. Hier 10 dagen na slijmprop bevallen (ook vroeggeboorte). Misschien dat ze je baarmoedermond kunnen opmeten en in de gaten kunnen houden.