Mijn zoon wordt toch al heel snel 9 en ik vind het zo lastig om een echt superleuk verjaardagskado te bedenken. Hij spaart voor iets heel groots (een circusloopbal, zijn 300 euro oid), dus dat is niet iets wat ik zo maar voor zijn verjaardag wil geven. Verder weet ik het niet zo. Voor sinterklaas heb ik al wel een boek en een vliegende bal (zo'n gadget van de hema), maar vind ik ook nog niet je van het. Dus inspiratie please wat geven jullie voor de 9e verjaardag of voor sinterklaas/kerst/winterfeest/etc?
https://www.bol.com/nl/p/clementoni-cyber-robot/9200000058040658/?Referrer=ADVNLGOO002027-G-43965719748-S-269370279532-9200000058040658 Onze zoon van 9 heeft deze laatst van zijn zakgeld gekocht. Hij is er erg blij mee!
Ga een dagje uit met hem voor zijn verjaardag, naar de film of een museum of pretpark wat hij leuk vind
denk dat dochter hier dan het meest blij zou zijn met een donatie aan haar spaardoel . En stiekem ik ook wel- huis is vol genoeg..
Mijn oudste wordt ook binnenkort 9 en krijgt een (tweedehands) Nintendo ds. Zo'n helibal wil ze ook graag hebben. Even denken wat er nog meer op haar lijstje staat: kauwgomballenautomaat, zoomer (robothond), Donald Duck dekbedovertrek, 3d puzzel, km teller voor de fiets, onzichtbare inkt (met pen om het zichtbaar te maken), wii spel. En nog wat meidendingen
Mijn zoontje kreeg een gedeelte geld, een abonnement op een tijdschrift, voetbalschoenen, voetbalpakje van fc groningen.
Hier ook over 2 weken een 9 jarige. Maar ze weet zelf niet eens wat ze wil hebben, zo lastig. Enige wat ze heeft bedacht is een kauwgomballenautomaat en een spel, that's it. Oja en gaatjes in dr oren cq oorbellen, dus die krijgt ze van mij (maar dat lijkt me voor jouw zoon wat minder geschikt haha)
Even een tip, let op welke ds je koopt. Wij hadden ook een 2ehands voor onze zoon ( een dsi) maar hebben enorm spijt. Je kunt er nl helemaal geen spellen meer voor krijgen
Oh ja een 3d puzzel heeft hij ook wel eens genoemd! Moeilijke is ook dat ik ook voor de grootouders dingen moet bedenken...
Hier: - tijdschriften - cadeaubon - boeken over geschiedenis, ruimte ed - discolamp voor haar kamer en een nieuwe cd - puzzel - dagje uit met opa - smartgame - schrijfspullen - nieuwe skeelers - Lego - portemonnee, eigen rekening en pinpas
Wij hebben al een 3ds gekocht, daar kan je nu nog spellen voor kopen maar we hebben al wat spellen erbij gekocht (ook tweedehands en alles werkt gelukkig )
Hier waren de leukste kadoos... een abonnement op "wild met freek" (Van, voor, over? Nouja.. freek vonk dus) Een skateboard. En stiekem ook nog wat playmobil en lego. En... "een kleine geschiedenis van ongeveer alles".
Ohja dat spelen wij ook graag Dacht eerst dat 9 er een beetje jong voor zou zijn omdat het best veel regels zijn en ook lang kan duren. Maar dochterlief vindt het geweldig en is een geduchte tegenstander bovendien
O gelukkig! Ik dacht ik ga miet aan een 3ds want dat raden ze af zo jong blabla..... maar daar heb ik nu dus enorm spijt fijn. We hebben inderdaad een lading 2e hands spellen maar zoon wil graag nieuwe fifa en f1 en dat kan niet
Ja dat 3d raden ze af maar dat kan ook gewoon uit gelukkig. Nu is dochter niet zo bezig met welke spellen er nieuw zijn, maar wie komt dat nog, dan is het wel fijn dat het kan
Dat 2e model is sowieso al minder slecht begreep ik. En moet bekennen dat ik die 1e ook vreselijk vond om naar te kijken. Heb zelf het 2e model... en daar kan ik best relaxt een tijd op spelen.
Een zakmes misschien? Dat staat hier hoog op het verlanglijstje van ZL. Heerlijk om mee te spelen in de bossen. Verder vraagt 'ie vooral praktische dingen (voetbaltas, trainingspak, boeken, nieuwe pyjama, etc.) Oja, gereedschap doet het ook altijd goed bij ZL. Wel gewoon echt gereedschap, zodat 'ie lekker kan klussen. Hij heeft al heel wat bij elkaar gespaard (accuboormachine, klauwhamer, figuurzaag, wat tangen ed, etc.), erg leuk!
Hier een meisje van die leeftijd en haar verlanglijstje bestaat voornamelijk uit boeken en bordspellen, met hier en daar een lego-set. Verder skates, horloge, nieuwe schooltas en een scheikundeset. En een robothond, maar ik doe maar net alsof ik die over het hoofd gezien heb