Dames ik wil dit met jullie delen: Heart Clinic of San Antonio :: Patient Information :: Health Library Bovenstaande link is er 1 waarin wordt aangetoond dat Inositol en N-acetylcysteine(NAC) een goed effect kunnen hebben op de symptomen van Pcos. Op de symptomen, waarvan de belangrijkste de cyclus(vruchtbaarheid). Zelf heb ook pcos en ik ben al jaren aan het zoeken naar middelen die een gunstig effect hebben op pcos. Van Inositol wist ik al dat het een gunstig effect kan hebben. Wat ook wel een positief punt is aan deze stoffen is dat ze "niet zo duur zijn". Ik ga zelf dagelijks 1200mg N-acetylcysteine(NAC) en 1500mg Inositol nemen(kan ook minder bijv. 600mg NAC en 1000mg Inositol). Voor 43 heb ik voldoende van beide om het 50 dagen te slikken. Naast deze stoffen, neem ik ook meerder vitamine. Zo is 1000mg vitamine C ook belangrijk en een goed vitamine B complex ook( kruidvat heeft goede en goedkopen). Iig wil ik het graag met jullie delen, wie weet helpt het een aantal van ons
Kolydraad arm eten ,zodat je suikerspiegel laag blijft. Schijnt te wezen dat het allemaal met suiker in verband staat. Het heeft bij mij in elk geholpen om zelf weer een cyclus te krijgen