Wij zijn vandaag bij de fertiliteitenarts geweest en het hsg onderzoek was allemaal goed en het zaad van me man was heel goed zeiden ze . 45 procent beweegelijk. Is dat wel goed dan? Lijkt weinig 45 procent haha en als ik in oktober niet zwanger ben zijn we 2 jaar bezig en mag ik bellen en starten ze met iui. hoop dat we Nog geluk mogen hebben dit half jaar.
Als hij zeggen dat de uitslag heel goed is dat zou ik dag aannemen. Verder heb je zo te weinig info om verder te weten hoe het precies is. Hoeveelheid enzo. Maar ik zou me geen zorgen maken hoor
Het is inderdaad ook afhankelijk van de hoeveelheid. Heb je 100 miljoen zaadcellen met 45%bewegelijkheid of 10 miljoen. Bij ons was in eerste instantie het zaadonderzoek goed, 23 miljoen met 80% bewegelijkheid. Maar later bleek het toch slechter te zijn, want toen kwamen ze, na bewerking rond de miljoen. En als de arts zegd dat het goed is, moet je er vanuit gaan dat het ook goed is.
ja ze zeiden alleen 45 procent is beweegelijk en dat is goed. Het was wel zo toen hij het potje inleverde was niet alles erin gegaan ook wat ernaast haha, want ze hebben verder niet gezecht wat de hoeveelheid is. Zou ik eigenlijk wel willen weten.maar hoop dat het als nog lukt dit half jaar